stelss93ეგეთ ტვინის მბურღავ ძრავას ჯობია ეგრევე ეთახარათ ვ6-და დაისვენებდა ხალხიც
leontროგორ არ იყო მაგის ბრალი, მანქანა მიწვავდა 19-20ლ ქალქში, მერე ბრუნდი ადიოდა 3500-ზე P-ში რო მქონდა და N-ში.
მანქანის გათბობა იყო კატასტროფა, მაგარს ძაგძაგებდა აი ძალიან დიდი დრაჟენია ჰქონდა აუტანელი. ვერ მიდიოდა საერთოდ.
იმ შლანგების შეცვლის შემდეგ ნორმაზე დადგა უფრო მანქანა. ბრუნი არ იწევდა და წვა დააკლო და უკეთ იარა.
აბა მეტი რა უნდა ექნა? რა უნდა გაეკეთა?
progresiრომელში და კუპე და სედაში რო დგას კომპრესსორიანი 1.8 192-ცხენით, 2005-დე რო მოდიოდა მაგაზე ვიძახი.
მერე შეცვალეს V6 .2.5-იანზე და რომელიც ბევრად ჯობია მაგ კომპრესსორიანს და ბევრად ნაკლები პრობლემები აქვს ბევრად.
ყველაფრით ჯობია მაგ კომპრესსორიოანს.