The weakness is the ringlands and the strength of the internals themselves.
ამას წერენ H22 ს სისუსტეს....გილზებს უწუნებენ (sleevs)....
ტურბინაზეა ბაზარი ვისაც გაინტერესებთ წაიკითხეთ,,F22A ს დაბუსტვას ამჯობინებენ...
ერთი წერს H22 სტოკი დავბუსტე და დადის უპრობლემოთო run 8-12psi with no issues.
მერე ერტი წერს მინახავს H22 დაბუსტულები სტოკი მარა 2 წელზე მეტი ვერ ქაჩავენო..
People like boosting the F22 because of it low compression and because it has one of the better heads
http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=187616H22/23's have weak ringlands. If u wanna keep the block stock i wouldn't recommend boostin more than 10 lbs(at the track) For daily driving
i've seen guys boost 7-10 lbs and get 250 whp with stock block.
__________________
If u wanna make your block stronger you can replace the cylinder sleeves with ductile iron or chromoly iron sleeves
The main reason why people don't boost it, is because of the sleeves and it needing resleeved among other factors (forgive me for not giving all the info I am not stateside atm). And the F22Ax (to be exact) is chose as a good platform,
მოკლედ H22 10 psi ს უძლებს სტოკზე.... და ნიზი F22 ს უნდა ...