ჰკს არ იყო ეგ დავარეკინე და ტოდას შიგნეულობა ქონდა და მაღალკომპრესიიანი ძრავი იყო. ჰკს რასპრედვალები ქონდა. ტოდა კიდე კოვანი ნაწილები არ არის ცოტა გაძლიერებული და მოდიფიცირებული როჟებია, იმენა კოვანი არააა..
2.2-ის შემთხვევაში პორშენ შატუნი სხვა უნდა კალენვალს თუ შეცვლი.. ხოდი იზრდება 2.2-ის კალენვალის შემთხვევაში. რა კალენვალაც აიღებ იმის შატუნები უნდა იყიდო და პორშენი ან უნდა დააზაკაზო ან 2ჯზგტე-სი გადაჭრა. ზაკაზიც მოუსლი პონტია პროსტა ძვირია. თუ გაჩარხავ ბლოკს 87 ზე მაშინ სულ ოდნავ დააკლდება 2.2-ს და კალენვალი 2.0-ის დარჩება. მაგრამ კედელი თხელდება საკმაოდ მაინცდამაინც კაი გადაწვეილება არაა.... 2.2 კალენვალით რო ქნა ძალიან ძვირი ჯდება მაგრამ გარანტია იმისა რო იმენა იმუშავებს სერიოზულ ძალაზე იძლევიან. მაგრამ ტურბინა დგება იმხელა რო ბოიშყო ალბათ 6000 ზე გავა სრულ წნევაზე. ანუ იმის თქმა მინდა რომ თუ ზაკაზს გააკეთებ 2.2 პორშენ შატუნზე მაშინ იმენა უნდა დატვირთო ძრავი რო ღირდეს ფულის გადახდა იმხელა ციფრებს ასახელებენ რომ ცვეტში უნდა დატვირთო ძრავი რო 3K გაისროლო ნიზში.. და რო დატვირთო მაგ ძალაზე ბოიშყო იმენა დრაგსტერად უნდ აგადააკეთო მანქანა, ვერც კარობკა გაძლებს და ვერც ეს კერამიკა რაც მიყენია იმენა უფრო ძლიერი 2 დისკიანი და რამე რუმე სიყვარული უნდა.. ისე კიდე 2.0 ზე ჩვეულებრივად იძლევიან გარანტიას რომ 600-700 ცხენის ძალაზე ამუშავეთ ვისეკო და იგლის შიგნეულობა და ღირს 3 ჯერ იაფი ვიდრე 2.2 კიტის დაზაკაზება.. ამხელა ძალას მე არ ვაპირებ ტურბინა ვერ ამოიღებს ფიზიკურად 700 ცხენისძალას შესაბამისად ძრავს ვერც დავტვირთავ მაგდენზე ამიტომ 2.0 ისევ და ისევ

) არის უფრო მარტივი ვარიანტი 2.2-ის მაგ შემთხვევაში მხოლოდ შეუკვეთავ მხოლოდ პორშინებს კონკრეტული ზომისას

) მაგრამ ჯერ 2.0 გავაძლიერებ შიგნეულობას 2.2 არაფერში არ მჭირდება.. ზედმეტია ხარჯი პროსტა 400 ცხენს ისეც და ასეც გავაცილებ ბორბალზე და იმის იქეთ უკვე ტურბინის შეცვლა მიწევს დიდი უნდა დააყენო და მინდა რო ? ან მჭირდება რო ? ბევრი ნიუანსი იჩენს მერე თავს, წნევაზე გვიან გასვლა, ლაგი მოიმატებს და გამოდის დრაგისკენ იხრება მანქანა უკვე და სადრიფტაოდ მგონი გამოუსადეგარი იქნება.. მაგიტომაც 2.0 რჩება ამ ტირბოზე და 400-450 ვუმიზნებ ბორბალზე საკმაოდ იაფადაც და დატვირთვაც არ იქნება ბევრი ძრავზე

) მჩება კოვანი და ძლიერი ძრავი ასე ვთქვათ 50-0% დატვირთული ისიც მაქსიმალურად გაზგაყრილი სიარულისას

) კარობკაც გაძლებს ცეპლენიაც, ვიქნები მშვიდად

) 2.2 კარგია და ვფიქორბ კიდეც ცოტა ხარჯი იმატებს პორშენი იმენა ზაკაზე მოკლე ზომის, კალენვალი 2.2 ის გაუჩარხავი და მისივე კოვანი შატუნები იყიდო ჩვეულებრივად სტანდარტული ზომის 91 სტროკი

) ცოტა რთულად დავხატე სიტუაცია. არც მასეა მარა კალენვალი მაიტათ 2.2-ის და მერე ავაწყობ მაგ კუბატურას ბლოკის გაუცარხავად

)
This post has been edited by sa_4ok on 22 Dec 2012, 17:55