რაფო ძალიან ცივია, ტემპერატურული მონაცემი ნიშნავს რომ მაგ გრადუსზე კლაპანი გაიხსნება, მაგის შემთხვევაში 55 ზე მეტს აღარც ავა წყალი

ეგ ძალიან სერიოზული თერმოსტატია ოღონდ ტრეკისთვის და ოვერჰიტინგზე რომ არ იმუშაოს, ზამტარში უვარგისია, მოკლეთ 72 იანი გზაზე მოძრაობისას ქალაქში მაქვს ლაპარაკი 70 ზე მეტს არ ადის წყალი, მანქან ცივია ფაქტიურად და ბენზინსაც მეტს მოიხმარს! რომ არაფერი ვთქვათ ფეჩზე ოდნავ თბილს უბერავს
ინჟექტორების დატვირთვას ბევრი რამ განაპირობებს ზოგადად, მანდ მაბრუნებელიც რათქმაუნდა მაგრამ შედარებით ცოტას, ვაფშე რაც უფრო მეტია ბრუნთა რიცხვი მეტად ზუსტი ნასტროიკა სმესი და აწყობილი ძრავი უნდა იყოს, ამიტომაცაა რომ მინდა გადავიდე 3 L ზე ნაკლები ვატრიალო და ეგ დანაკარგი რასაც RB26 ის კოზირია კომპენსირება გავუკეთო
ინჟექტორების კალკულაცია ასეთია
რაოდენობას ანუ cc ს ამრავლებ ცილინდრების რაოდენობაზე და ყოფ 5 ზე
ანუ 560 იანი ყოფნის 560X6/5 672 ცხენამდე გამოდის, გამოაკელი დაახლოებით 20 (გამართული მუშაობისთვის ისე რომ გამოწოვილი არ იყოს) პროცენტი და მიიღებ მაგას ძრავში
ჯეგსი ძირითადად კაი ხარისხის ჩაინაა, ინჟექტორებს ნუ ენდობით ბიჭებო, ასევე ბოლო დროს დაიდო ინჟექტორები 350 დოლარის ფარგლებში ებაიზე და მაგეებსაც ნუ გაეკარებით მაინცდამაინც