ბიჯო ეგ შლანგი და 22 იანი ბოლტი სანამდე უნდა იყოს მანდ გარჭობილი

მოხსენით რა
* * *

პურე სექს

ესეც გრუპ A ს დამანგრეველი, კსტატე 1993 წლის სეზონის მეორე ნახევარში აღარ დაუშვეს უკვე ტრეკზე
ჩვენ კიდე სად ვიყავით მაშინ
* * *
The R32 Nissan Skyline GT-R did not only have excellent handling characteristics, but also featured one of the best production engines of all times, the RB26DETT, a 2.6l DOHC inline-6 twin-turbo with 280 hp at 6,800 rpm and 260 lb-ft (353 Nm) at 4,400 rpm. The RB26DETT is a pure racing engine, derived directly from Group A racing, which was despec’ed to fit the maximum 280 hp allowed by Japanese regulations. Tuned (newer) versions of this engine, however, have been seen to reach up to 1,300 hp, so make sure to check out the Tuning section of this site, because tuning is what the Skyline GT-R is all about. Still, the standard version makes the 0-60mph sprint in 4.8 seconds, putting it on a par with a Ferrari 355.
» more History Pictures
» Nissan Skyline GTR Racing
But the R32 GT-R was not only a great street rocket. Designed to fit Japanese Group A racing standards, it won so many races (i.e. it 29 out of 29 races) in Group A that this class was discontinued because nobody wanted to compete with Nissan's flagship anymore.
In Group A race-spec, the R32 Nissan Skyline GT-R featured 550 hp at 7,600 rpm and 362 lb-ft (490 Nm) at 6,000 rpm, while Group N racecars had 400 hp at 7,200 rpm and 326 lb-ft (441 Nm) at 4,800 rpm

გრუპ A ამ მოდელის დაკეტილი ყოფილა რაც აღარ ვიცოდი

))
29 მოგებული გონკა თითქმის 18 თვეში გამოსვლიდან სახელიც მიიღო თავისი კაკრაზ მაგ დროს
This post has been edited by gudo on 30 Nov 2012, 17:16