კი გავხსენი, და აბსოლიტურად სტანდარტია, პრაკლატკაც, პორშენიც, ვკლადიშიც, კლენვალიც, კლაპანიც, პრუჟინებიც, რასპრედვალიც, ცილინდრის დიამეტრიც. ვაფშე სტანდარტია. დავშალე და ამ ახალ წელს გადავაგორებ და კოვანებზე გადავდივარ. მაინც სტანდარტია ძრავი და ასე ვარჩიე, 0.5-0.7 ზე თავისუფლად გაძლებს სტოკი ძრავი აი ვაფშე არ უნდა შეგეშინდეს კარგი მოვლის პირობებში. ანუ იხმაო მაგრამ კარგად მოუარო. 1 ბარი და მეტზე უკვე სერიოზული ყურადღება უნდა სტოკს, ბენზინს იმჩნევს ეგრევე,
წნევის მომატებასაც ვაპირებ და ძალაც სავარაუდოდ საკმაოდ მოიმატებს. 1.8 ბარი აქ მგონი პიკი ტურბინას და 600-650 ცხენის ძალას გამოსცემს მაქსიმუმს თუ სწორად მახსოვს. მაგრამ ამდენი არაფერში მჭირდება. მიზანია 380 ცხენი საბურავზე შენარჩუნება მინიმუმ ნუ 400ს გადავაცილებთ აუცილებლად, მაგრამ მომენტი უფრო მაინტერესებს მე ლიჩნად და რაც შეიძლება დაბლა, მაგიტომ იყო კოლექტორებს რო ###### იმენა 9 ნაირი ავაწყვე (მარტივი გამოსავალიც შეიძლება პატარა ტრაკი რო ვიშოვო ბლიტზის ტურბინის მაგრამ მერე მომენტი მოიკლებს არა?) და ვეისტგეიტიც ახალი დავაყენე 46მმ იანი. დრაგზე დრო მაინტერესებდა გასვლას ვაპირებდი და წინა ღამეს მე გიომ გავიკატავეთ ლეპტოპით. მანდ მივხვდი ლიტრაჟის მუღამს დ ზოგადად 6 ცილინდრს

ძალას საერთოდ რა ყოფილა. მოკლედ კოლექტორი როგორც იქნა შემირჩევია და ამიწყვია როგორც საჭიროა და ახალმა გეიტმაც გაამართლა მაგრად, წნევაზე გაცილებით მალე გავიდა და დაიკავა კიდეც სადამდეც გაზე მედგა. აი 2-3 სიჩქარეში ხოდზე ბუქსაობა დაიწყო ჯერ 1 ბარი და მერე 1.2 დავბერეთ მაგრა არადამიანურად წავიდა მანქანა ესეთი ჯერ არ ყოფილა რაც ჩამოვიყვანე.ხოდზე მიმავლი ჩავაჭერდი წნევაზე გავიდოდა და ტრაკს მიცურავებდა 2-3 სიჩქრეში. პროსტა ინჟექტორმა ამოწურა თავისი არ შეუძლია მეტი 530ცც ზე. დინოზე რაც ჯანები ანახა მაგაზე ბევრი იყო აშკარად და კიდევ დინოზე ასე ვთქვათ ნახევრად გაფუჭებული მომიყვანია და არც კი ვიცოდი

სტოკი ბენზინის სისტემით და გახვრეტილი კოლექტორით და 0.3 ბარიანი ვეისტგეითის პრუჟინით მაინც მაგდენი ჯანები ამიოღო. ხმა არ მაქ ამოსაღები ალტეზაზე არ ველოდი ნამდვილად, განა იმიტომ რომ ჩემია პროსტა გამიმართლა და მაგარი დაზბორილი გამომატანა იაპონელმა მე კიდე ###### იმაზე მეტი მოვთხოვე რაზეცაა გათვლილი. ამიტომ გადავწყვიტე კოვანები მშვიდადაც ვიქნები, რესურსიც მექნება და ზაპაშიც მომჩება ჯანები. მაგიტომაც არ გამოვიყვანე დრაგზე წინა დღეს გადავწყვიტე გასვლა დავიწყეთ დანასტროიკება და ბოლოს გადავიფიქრე. მეორე დღესვე გავხსენი ძრავი

გადავზომე ყველაფერი დავალაგე გავამზადე და მალე შეუკვეთავ შიგნეულობას

) ვნახოთ რა გამომივა. მეტს ველი გაცილებით და რაც შეიძლება ნაკლები დატვირთვით 50-70% ზე მეტს არ დავტვირთავ ძრავს გარდა ინჯექტორისა.
სპეკი ეგეთია:
3სგე სტოკი ძრავი. 11:5 კომპრესიით
სარდის 530ცც ინჟექტორები
სტოკი ნასოსი (ახლა უკვე ვალბრო 255)
ბლიტზის ინტერქულერი+ პაიპები 2.5" ინლეტ ოუტლეტ
გამშვებიც ბლიტზი იყო 38მმ იანი შიდა დიამეტრის ტრუბით თავისივიე 2.5 ინჩიანი დაუნპაიპით შემდეგ გავაკეთე 43მმ იანი შიდა დიამეტრის კოლექტორი და 3 ინჩი ვიხლოპი ტურბინის ტრაკიდან ბოლომდე Vბანდ კლამპებზე. ბოლოში OBX რს ესეთი ბაჩოკია 3" შემავალი ტრუბით.
ვეისტგეიტი იყო 38მმიანი ბლიტზი ახლა დავაყენე პრეცისიონის 46მმ იანი (არა ჩინური სერიოზნი ტუნიაჩკები ყიდიან 380$ მმივცეი იქ ადგილზე პრუჟინებს დავხამდი 2 ბარამდე ყველანარი მოყვება + ფლიანეცები თორე ტიალიც მომდიოდა 44 მმ იანი მარა არაფრით არაა ტიალზე ნაკლები ეს პრეცისიონი 2 )
რადიატორი კოიო სპორტ-ის ალუმინის ცოტა დიდი მოცულობის.
დენსო IK22 სვეჩები
აპექსი ავცრ ბუსტ კონტროლერი თავისივე სოლენოიდით.
აპექსი პოვერ ფც კომპიუტერი.
ტრდ თერმოსტატი გრადუსები არ მახსოვს დამავიწყდა ფურცელზე მაქ ამოწერილი გარაჯი დევს

ოს გიკენის სუპერ სინგლე კერამიკა 2 ფირფიტიანი პლიტით (ფირფიტა ქვია თუ რაცაა ვიჟიმნოი რასაც აწვება დრეკადი რკინა რომ არის 2 ცალი აქ პარალეურად)
კუსკოს 2 ვეი ლსდ
ბლიტზი ტურბო ტაიმერი
ბლიტზის ბუსტის მექანიკური დაჩიკი
შეცვლილი დაშბორდი აქვს ტრდ-ის
შორთ შიფტერი
აი კარობკა არ ვიცი ნაღდად მგონი განსხვავებულია ცოტა სხვანაირად დადის სხვადასხვა სიჩქარეებში. სხვა მექანიკებიც მყოლია და ასე არ დადიოდნენ 1-2-3 სიჩქარეები.
ტრდ-ის ტრკის პადვესკით არის რეგულირებადი რათქმაუნდა ყველა მხრიდან
რასპორკები ბაკავინებზე წინ რსრ-ის უკან კუსკო
კერამიკული ტორმუზებით (კალოტკები მხოლოდ)
პოლიურეთანზე რეზინები
ჯეჯერობით ესაა. გაზაფხულზე გამოვჩნდები უკვე დასრულებული, კოვანი ინტერნალებით, ინტერიერიც და ექსტერიერიც და სპეკებიც გაუმჯობესებული (იმედია ფინანსები არ ჩამიჯვავს და გამეწელება უფრო მეტზე) ძაან კი გადავყევი ამ მანქანას მაგრამ მევასება უნდა ჩავიკლა ალტეზის მუღამი და მერე 6 ცილინდრზე გადავალ აუცილებლად
ადრე კი ვიკითხე მაგრამ არავინმიპაუხა იქნებ პაწა დამაკვალიანოთ რაზვაროტის ამბავში მეტზე მინდა მოეხვეს ბორბალი და რა ხერხები არსებობს ამისათვის??