giorgidriftსიტყვაზე ვიღაც მაიმუნისსახიანი მანაბუ ორიდო რომ FIA-ს არ აღიარებულ D1 GPში იგებს
(სადაც მანქანას სტოკი ნაწილი საერთოდ არ უყენია და გინდა S14 იყოს გინდა S13 მნიშვნელობა არ აქვს)
ეგ იმას არ ნიშნავს რომ რაიმე ტიტულის პატრონია ეგ მანქანა და ამიტომაც რაიმე ღირებულებას ქმნის ავტოსამყაროში

(თუნდაც ეგ ძიშოვ ფასზეც ეტყობა). აი E30 M3-ის ისტორია - DTM-ი, Lancia Delta-ს, Audi S1-ის - B გრუპა და ისტორია კი
ნამდვილად ნიშნავს ღირებულების შექმნას და შესაბამისად ფასზე ზემოქმედებას.
ხოდა საფრთხობელა S13-ს ვიზუალურად და ტექნიკურად რომ ჯობია S14 ამიტომაც ვერ ვხვდები რატომ უნდა აირჩიო S13.

ამის ტრაკი ბაზარი არაა გემოვნების საკითხია, ზოგს არც მოწონს, მაგრამ
უფრო პადვესკააწეული ZX-ები ვერ ნახე? რამდენი ხანი არჩევდი ეგეთ მახინჯ სურათებს?
ყველას ქარხნულზე უფრო დიდი დიამეტრის ბორბალი აქვს და არცერთი არ არის ქარხნულ სიმაღლეზე.
ნუ სტოკ აბვესს რაც შეეხება, ისევე როგორც ყველა იაპონურ მანქანას (გარდა GT-R-ებისა) რა თქმა უნდა ამასაც ნაგავი აქვს.
This post has been edited by Chieftain on 10 Dec 2012, 00:19