ადამიანი ყოფილა ფაქტიურად 
 Piani Master
 Piani Masterანუ ასეთ რამეს ვამბობ - რომ ავიღოთ სუბარუ ფორესტერი ტურბინირებული ძრავით, რა შემადგენლობითაც აქვს სმესი ქარხნული განსაზღვრული მაგ მანქანას, მაგ სმესით ივლის  X სიჩქარით, სმესის რაღაც დონემდე გამდიდრებით ივლის X + Y სიჩქარით, იმ რარაც დონეზე უფრო მეტად გამდიდრების შემთხვევაში ვილის ისევ X სიჩქარით, და კიდევ უფრო მდიდარი სმესით ივლის X-Y სიჩქარით, რა თქმა უნდა ეს ყველაფერი უნდა მოხდეს შესაბამისი ნასტროიკებით ძრავში, რომელიც აისახება კომპიუტერშიც, წინააღმდეგ შემთხვევაში მივიღებთ კოდალას ძრავში, მემგონი ასეა 
 
 დალშე რომ ავიღოთ ვთქვათ სუბარუ იმპრეზა, რომელიც ყველანაირად მომწონს დაწყებული დიზაინიდან დამტავრებული 4X4 -ითა და თოვლში თუ ტალახში გადაადგილების უნარის შენარჩუნებით, საკმარისზე მეტი სისწრაფით, საბარგულით, სავალი ნაწილის გამძლეობით, მანევრულობით.... მოკლედ ყველაფრით, გარდა საწვავის ხარჯით 

 თუ შეიძლება ასეთი რამე, კომპიუტერის დანასტროიკება და საწვავის დასაშვებ ნორმებში გაღარიბება, ისე რომ არ მოხდეს სიმძლავრის კატასტროფული დაკლება (ვთქვათ 250 ცხენიდან მხოლოდ 10-12 რომ დაიკარგოს) აისახება ეს საწვავი ხარჯზეც თუ არა? მოხდება თუ არა ძრავის რესურსის გაზრდა თუნდაც სისწაფის ხარჯზე?