სერიოზულ პროექტეზე სუბარუს ძრავით რატომ უნდა დაიწყო .როცა 6 ცილინდრიანი ლეგენდები 2ჯზ და რბ26 არსებობს და თუ ინფო არ გაქვს რატომ გადაწყვიტე სუბარუს ძრავი ..გუგლი და მაგის ჯანი როგორც სხვა მოძებნის ისე დაძებნე შენც და ეგ იქნება რა..
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engineBlock
EJ257 EJ255 EJ257 EJ205 EJ207
Head Type
US STI Heads US WRX Heads SpecC Heads US WRX Heads SpecC Heads
Bore (mm) 99.50 99.50 99.50 92.00 92.00
Crank Stroke (mm) 79.00 79.00 79.00 75.00 75.00
Rod Length (mm) 130.43 130.43 130.43 130.43 130.43
Piston Pin Offset (mm) .3088 .3088 .3088 .3289 .3159
Deck Height (mm) 201.00 201.00 201.00 201.00 201.00
Gasket Thickness (mm) 0.80 0.80 0.80 0.80 0.80
Head Volume (cc) 57.00 51.00 50.00 51.00 50.00
Piston Dish (cc) 22.00 22.00 22.00 12.00 8.00
Piston Deck (mm) 0.39 0.39 0.39 0.38 1.48
Total Quench Height (mm) 0.99 0.99 0.99 0.98 2.08
Total Quench Volume (cc) 7.70 7.70 7.70 8.51 13.83
Total Deck Volume
29.70 29.70 29.70 18.51 19.83
Swept Volume (cc) 614.28 614.28 614.28 498.57 498.57
Compresses Volume (cc) 86.70 80.70 79.70 89.51 89.83
Static CR :1 8.09 8.61 8.71 8.17 8.14
Rod to Stroke Ratio (na) 1.65 1.65 1.65 1.74 1.74
Engine Displacement (cc) 2457.00 2457.00 2457.00 1994.00 1994.00
This post has been edited by ToyotaMR2 on 22 Dec 2012, 16:26