angelozistvalebaანუ იგივე რობოტიზებული მექანიკა , DSG
ჩვეულებრივ მექანიკაზე სწრაფად რთავს სიჩქარეს + ეკონომიურია ,უბრალო ავტომატზე ბევრად კომფორტულია
მაგ 6სიჩქარიან DSG-ის უყენია 2 ვტარიჩნი ვალი თავის შესტერნებით და სინხრონიზატორებით-როგორც 6 სიჩქარიან მექანიკას,
მარა კაიფი იმაშია რო პერვიჩნი ვალიც ორი აქვს რომლებიც ერთმანეთშია ჩასმული,თითოეული დაკავშირებულია ძრავთან ცალკეული ფრიქციონისმაგვარი დისკებით,
გარე პერვიჩნიზე 2-4-6 სიჩქარის შესტერნებია ,შიდაზე 1-3-5 და ზადნი
რო დაძრავ მანქანას პირველ სიჩქარეში ,მუფტა ბლოკავს პირველი სიჩქარის შესტერნებს ეჭიდება პირველი ცეპლენია და მაბრუნებელი მომენტი გადაეცემა შიდა პერვიჩნი ვალით საბურავებს,ამ დროს კომპი ითვლის შენს აჩქარებას და მომდევნო სავარაუდო სიჩქარეს ანუ მეორეს აჩქარებისას,ბლოკავს ვტარიჩნი შესტერნას ანუ ორ სიჩქარეში ერთადაა ჩაგდებული ეგრე გამოდის უბრალოდ მეორე ციპლენია არ იბლოკება შესაბამის მომენტამდე,მეორე სიჩქარის შესტერნა გარე ვალზეა -ციპლენია დაბლოკილი არაა ჯერ მეორეზე,კომპი როცა გადაწყვეტს უკვე მეორე სიჩქარეში გადატანას განთავისუფლდება პირველი ვალის ცეპლენია და ეგრევე იბლოკება მეორესი რომელიც გარე ვალზეა,მაბუნებელი მომენტი გადადის პერვიჩნის გარე ვალზე
გადართვა ხდება ყოველგვარი დანაკარგის გარეშე + უსწრაფესად -8 მილიწამში
კომპი ითვლის ყოველ შემდეგ გადაცემას წინასწარ ამზადებს მას და გადართვის მომენტში ანთავისუფლებს უბრალოდ ერთი ვალის ცეპლენიას და ბლოკავს მეორეს -ამ დროს მექანიკურად შესტერნები პირველ ან მეორე ვალზე უკვე გამზადებულია გადასართავად შემდეგ სიჩქარეში
რამდენად კარგად დავწერე რავი მარა ნუ მიახლოებით მიხვდები
Flatron-Wგარბენი რაშუაშია თუ ძრავი კაია ჯობია 5/40 ამუშავო
This post has been edited by quattro on 5 Mar 2013, 23:04