
შენ საყიდელი გყავს მანქანა და სხვას თავაზობ?
იყიდე კარგ ფასშია
Piani Masterხვალ გაიჩითე და ხომ იქნება ევრორ იც და ჩვენი მანქანებიც და გაჩვენებ და უკეთესად აგიხსნი
მაინც დავწერ
კაროჩე ჩვენი მანქანის ინთეიქი იშლება ორ ნაწილად შუაზე
ზედა მხარე და ქვედა მხარე რომელსაც შუაში აქვს წაროიდგინე დაახლოვებით 1.5 სმ რკინის პრაგლატკის პონტში რკინაზე არის 8 დირკა 4 დირკა პრიამოიზე აარებს ჰაერს ჩვეულებრივად რომ მანქანამ დაბალ აბაროტებზე იმუშავოს საწვავის ეკონომიის პონტში და კიდევ აქვს 4 დირკა რომლებშიც მოთავსებულია ზასლონკები, ეს ზასლონკები აცმულია ღერძზე და გამოყვანილია გარეთ დაერთებულია ვაკუმის ფეხზე, ამ ვაკუმის თავში დაერთებულია შლანგი და შლანგის მეორე ბოლო დაერთებულია ინთეიქის ფეზე
როდესაც აბაროტი იწევს და ჰაერიც შემსვლელი წნევა იზრდება ვაკუმი ამ ზასლონკებს აღებს და Hაერი 8 დირკიდან შედის
ეს ინფო ისე სერიოზულად ვიცი როგორც შენ გიცნობ და შაკო გქვია

ევრორს კი ეს მამაძაღლობები ზასლონკები დირკები და მაიმუნობები არ აქვს ჰაერი პრიამოით შედის
თუ ამ ზასლონკებს გააუქმებ წესით თორქი მაგარი ექნება სტარტიდან ბევრი ჰაერის შესვლის შედეგად
მაგრამ წვა მეტი ექნება ეს ჩემი ვარაუდია ზუსტად არ ვიცი