250 ხო ქონდა დაუნასტროიკებელს მარა რამეთ ვარგოდა? რო დანასტროიკდა მერე ჩარევები მოთხოვა და ვშვები კიდეც

) პროსტა ჩემშI არ ზის რო რაც მივიღე იმაზე ნაკლები გავაკეთო ვთქვი და შევასრულებ კაი ჯანებით გამოვიყვან და საქმეშიც გამოჩნდება.
GRIMეგ ადრე ველაპარაკე მაგას სანამ ამას დავანასტროიკებდი. 6K ევრო მითხრა ფასი და რაც გინდა მოხსენიო. რ154 კარობკით მგონი დაჟე და კერამიკით. განა არ მიღირდა მამენტ მარა 2-3K ევროსაც დაუმატებდი და სულ წამოვიყვანდი მაგ მანქანას მასე არ ჯობია? რაღა ალტეზაში ვსვაპო?
აქვს მეორე ვარიანტიც, ის ძრავი რაც მანდ იდო თავიდან ეგ კიდე 3K და სტოკი რა. + ჩასვაპე + გაატურბინე. ადის ხარჯი იმდენზე რო ამ 3სგეს ისე გავაკეთ ისე რო არაფერს დაუთმობ 6 ცილინდრიანს + მაგას რო ვატარებ საკაიფოდ 1 რემონტსაც ჩავეტეოდი. 4 ცილინდრი 2 ჯერ იაფი მიჯდება იმ ძალაზე რაზეც ვსაუბრობთ. 400-500 ცხენიბორბალზე. დავითვალე უკვე ბევრჯერ.
ჩათვალე სტოკი 2 ჯზ მიდევს და 400 ცხენით დავდივარ კონკრეტულ თანხაში,მაგალიტად 5-6K გამართული გამზადებული. ამავე თანხაში 2ჯერ ვაკეთებ ჩემ ძრავს დაჟე ტურბინასაც გამოვცვლი და ცეპლენიასაც ვიყიდი 2ჯერ!!! შედეგი იგივე 400-500 ცხენი ბორბალზე და 500++ NM ბორბალზე.
ის კიმართალია რო ღირს გადახდა კაი კუშის 6 ცილინდრი 3.0 სთოქში 400 ცხენი არ გახსნა და დაიმატე კიდე 200 ბეზ პრაბლემ ბორბალზე. და კიდე დოხრენას დაიმატებს თუ გახსნი. მარა კოსმოსურ თანხებზე ადის.
უტურბინი 2ჯზ აქაც არის რამოდენიმე და უფრო იაფად მაგრამ თუ სვაპია სვაპი იყოს 2ჯზ ან ისევ ეს ოღონ სერიოზულად გაკეთებული ვვტც მოძვრება სავარაუდოდ.

) ჯერ არ ვჩქარობ მოკლედ იაპონიდანაც ველოდები რაღაც მომენტებს და პასუხებს იმის მიხედვით ვაკეთებ არჩევანს. თუგამოვკარი ადამიანურ ფასა ხელი ხო კაი თუ არა და ასეც მზად ვარ ისეც მზად ვარ გასუფთავებული დაკრიალებული მაქ ყველაფერი გამზადებულია ასაწყობად. მხოლოდ ყიდვაღა უნდა კოვკებს. პ.ს მაინც ჩავდებ 2ჯზს ამის მერე თუ ახლავე მარა მაინც გამოვაგორებ 3 ლიტრით ამ კუზაოს

აი რო დავითვალოთ ახლა უხეშად 2ჯზ ალტეზაში.
მჭირდება :
1. ძრავი
2. კარობკა
3. ცეპლენია კერამიკა
4. ლაპები ჩასერი ან ას200 ის300 მოჟნა თუ მის ტრავერს დავაყენებ
5. პადმატორნებიც იგივე ვარიანტია ან ეს რჩება ან ას200
6. კარობკა ვ58-იც და რ154 იც არ ემტხვევა დირკაში რიჩაგი რო გაეყაროს ეს უნდა დაგრძელდეს
7. კარდანი (ეს მაქვს სვაპისთვის გამზადებული)
8. სხვა ქულერი სხვა პაიპები (კაი რო გამოვიდეს)
9. კომპი
10. კოლექტორი სინგლზე გადასაყვანად
11. ტურბინა ვაშკაცური
12. ინჟექტორები
13. ნასოსი ბოში ან მსგავსი
14. რეიკა თავისი აბრატკებით
15. შემშვებიც კაი იქნებოდა მარა ეგ მერეც მოჟნა და კიდე დაკორექტირდები
16. ათასი გაუთვალისწინებელი ხარჯი წვრილმანი და ჰაი და ჰუი
ეს მოთვალე ახლა რამდენს ურტყავს, თუ ისვაპება ამაზე უკეთესი უნდა გამოვიდეს. თუ არადა სტოკს სტოკ ტურბოებზე 2 ლიტრით ნუ ციფრებშIვაჯობებ და რეალნად გასასინჯი იქნება.
ახლა ალტეზა.
1. პორშენი
2. შატუნი
3. პრაკლატკები
4. ბოლტები შპილები
5. ვკლადიშები კარენოი და შატუნის
6. ინჟექტორები
მარტო ამ ამბით 400 ზე მეტს დავიკავებ ბორბალზე და 500ნმ მიუკაკუნებ თU მეტს არა. + ის რო დიაპაზონი დიდი აქ 4 ცილინდრს 6 თან შედარებით და ძალიან მშვიდად აუღელვებლად ვიქნები.
ხოლო თუ შევცცვლი ქულერს და ტურბინას და ნასოსს მეორეს მივარჭობ + ვვტც რო გავაუქმო აი მანდ მართლა მაგარი გამოვა მაგრამ ხარჯი იზრდება და კიდე მაგრამ მაინც ვერ ადის სტოკი 2ჯზს ფასამდე .
თუ არა ისე მინდა 2ჯზ ისე მინდა რო რავი... ვაფშე შენი მანქანა მომყიდე

* * *
ToyotaMR2კარობკიანად მაგარი ფასია

როცა ნახავს ნახოს კაცო არც მეჩქარება მაინცდამაინც.

) :*
This post has been edited by sa_4ok on 14 Jan 2013, 17:06