ოკ გადავხედავ..
პ.ს. კოვანებზეც ისტუკება თუ დეტონაცია აიღო და დეტონაციის აღება არ აღება კიდე პორშინებზე არაა დამოკიდებული

)))
* * *
გადავხედე პოსტებს დაა დაახლოებით მივხვდი რაზეც დავობდით.. მოკლედ პატარა პოსტს მეც გამოვაცხობ იმედია რამეში წაგადგებათ.. საუბარი იყო ბუსტ აფზე.. თუ ნასტროიკის გარეშე ბუსტს აუწევ ძრავი რა თქმა უნდა დაისტუკება მაგრამ გააჩნია ბუსტ აფსაც. თუ პატარა ტურბინაზე წნევას 0.1 ბარით გაზრდით ნასტროიკის გარეშე შეიძლება არც არაფერი არ მოხდეს(ცუდი), იმიტომ რომ 0.1 ბარის მომატება არ გამოიწვევს ჰაერის Fლოუს რადიკალურად გაზრდას და უმრავლესობა სტოკ კომპიუტერს აქ ე.წ. დარეგულირების ფუნქცია. თუ ეს 0.1 ბარით მომატებული სიმძლავრე არ გადააჭარბებს ძრავის მუშა სიმძლავრის 7-8 პროცენტს მაშინ არაფერიც არ მოხდება იმიტომ კომპიუტერი ამას თვითონ მოაკვარახჭინებს.წინააღმდეგ შემთხვევაში მეც დავისტუკებოდი. თუ გადააჭარბებს მაშინ არეული სმესის და დეტონაციის გამო დასტუკავთ. იმიტომ ვახსენე ტურბინის ზომა. კონკრეტული ტურბინის 0.1 ბარი შეიძლება სხვა ტურბინის 0.3 ბარზე მეტი იყოს. მაგრამ მემგონი არავის გაუგია რო მანქანა დაებუსტოს 0.1 ბარით

. მინიმუმ 0.3 მაინც უმატებენ და აქ კომპიუტერი უძლურია ჩარევის გარეშე. ეგეც თქვენი სტუკი. ეხლა ლეგასებზე.. დავეთანხმები ლაშას რომ ტყუილად გეშინიათ ბუსტ აფის თუ დაანასტროიკებთ რა თქმა უნდა. 0.3-0.4 ბარით სულ რო 50 ცხენის ძალის ნამატი ვთქვათ ეს სტოკი 280 ცხენისძალიანი ძრავისთვის არაფერი არაა, მით უმეტეს რო დარწმუნებული ვარ მაგდენი არ ამოვა. უბრალოდ უნდა გეყენოთ დაჩიკები. მაგ ტურბინიან ბოქსერს დაბუსტვის გარეშეც ჩვეულებრივ დასტუკავ თუ გაზაობისას ზღვარს გადააბიჯე. დაბუსტულით დასტუკვას და დაუბუსტავით დასტუკვას შორის ერთი ის განსხვავება იქნება რომ დაბუსტულზე სტუკის მომენტი უფრო მალე დადგება გაზაობის დროს. აი ამისთვის გჭირდება დაჩიკები. ნუ გაზაობისას რო დაბუსტულზე უფრო გაკლდება რესურსი ეს ცხადია მაგრამ 150000 კილომეტრიდან განა რამდენ პროცენტს იგაზავებ? და ბოლოს ტუნირის დანაშაულია თუ მანქანა დეტონაციის გამო დაგისტუკათ ან სმესის და აალების შეუთავსებლობის გამო ნასტროიკის დროს. მაგრამ თუ უბრალოდ ძრავის რომელიღაც ნაწილმა ვერ გაუძლო ეს მისი დანაშაული არაა. და კიდევ ერთი, წესით პრო ტუნერი უნდა მიხვდეს, უნდა გირჩიოთ და ა.შ. რომ შეიძლება ძრავმა ვერ გაუძლოს. ამით უსიამოვნებებს და ზედმეტ ხარჯებს აგარიდებთ

. და სულ ბოლოს, კლიენტი რამდენად მიხვდება რის გამო დაისტუკა ძრავი ეგაა საქმე

. აი ამიტომ უნდა მიხვიდე ისეთ ადამიანთან რომელზეც დარწმუნებული ხარ რომ ცოდნა აქვს. განათლება. შემდეგ მოდის უკვე გამოცდილება. დალშე თქვენ იცით

. თუ რამე გამომრჩა არ დამეზარება პასუხის გაცემა

2,3,4,5 კუზაო თუ გკიდიათ იასნია ჯობია არ დაანასტროიკოთ, სტოკ მანქანაზე რა თქმა უნდა ,,რესურსიც'' მეტია და არც სხვადასხვა ტემპერატურის დროს გადანასტროიკება მოგიწევთ. თუ ამის ინტერესი ნაკლებია არ გიღირთ თორე 5 და 7 კუზაო კი არა ხალხი ასობით დოლარს 2 კუზაოში ისვრის. თქვენს შემთხვევაში ეს მარტივია თავიდან(იაფიც), ჩემს შემთხვევაში რთული
mazurskiiმანქანა რითიც გყავს დანასტროიკებული, სრული სახელწოდება დამიწერე რა, რაღაცას უნდა შევადარო.......
This post has been edited by Piani Master on 28 Jan 2013, 15:58