RS-dziiiეხლა რომ გაზობ, დარწმუნებული ხარ რომ დეტონაციები არა აქვს შენს მანქანას ???
მე შენს ადგილზე დავანასტროიკებდი და 1.3-ს დავბუსტავდი ნათებისთვის.

ქალაქში ვივლიდი 0.5-ით.
კოვანებს რომ იძახი, კოვან პორშინებს კოვანი შატუნები უნდა. მაგას კიდევ შესაბამისი ვკლადიშები. კიდევ კოვანი ბოლტები, რომ შეიძლება იმხელა ტემპერატურას მიაღწიო მატორში რომ ბლოკი გაბერო. ამ ყველაფერს თუ აკეთებ, მაშინ ბარემ კოვანი კალენვალიც დააყენე
ეხლა დააჯამე რამდენი გამოდის ???
ამ ყველაფრის გაკეთება მხოლოდ 1.5 ბუსტისთვის ღირს ???
თან 1.5 ბუსტზე ეგრე მარტივად არ ხდება. დაჩიკები გინდა უეჭველი, რომ უყურო და აკონტროლო. დაბუსტავ და მორჩა ეგრე არ არის. პლიუს კარგი ხადავოი რომ ამ სიმძლავრეს გაუძლოს. პლიუს შეფრქვევის კარგი სისტემა. პლიუს მატორის და კარობკის ზეთის გაგრილება. პლიუს წყლის ტემპერატურის კონტროლი. პლიუს EGT-ის კონტროლი.
მატორი გამოგივა მკვლელი. რატომ ვწვალობდიო ამდენს იტყვი ერთხელაც და დაბუსტავ 2.0-ზე

მატორმა თუ გაგიძლო, კარობკის ნაწილებს გაისვრი და მერე დაიწყებ კარობკის ტუნინგს. მარტო კარობკის Rebuilding ნაწილები რომ დაითრიო კარგები, 1300$ უნდა. დანარჩენზე აღარ ვამბობ.

მერე მაღლებზე რომ ბლოკირება გაგიტრაკებს და სიმძლავრის ნეხვატკა გექნება, ადგები და საერთოდ ჩახსნი წინა ხიდს, ან DCCD-ის იჩალიჩებ

ჩახსნი წინა ხიდს და შეგრჩება მონო პრივოდი სადრიფტაოდ. მერე მოვა ვიღაცა გაკეთებული ფორიკათი, ბლოკირებებით და ამბებით და ისე გაგასწრებს,

შეგრცხვება რას ვწვალობდი ამდენსო.
ბოლოს კი ფული დაგჭირდება და მანქანა რომელიც 15K დაგიჯდა, გაყიდი 5K-ად. ან დაშლი და 3 წელი უნდა ყიდო მერე

ეეჰ. ჯერ სადა ხარ
სხვებისთვის სიკეთის იძულებით თავზე მოხვევა - არის ბოროტება.
ყველა ადამიანის სული უკვდავია, მაგრამ მართალი ადამიანის სული, უკვდავიცაა და ღვთაებრივიც ..
"მოექეცი სხვებს ისე, როგორც გინდა, რომ მოგექცნენ" - ჩესტერფილდი