ToyotaMR2VADAmazurskiiჩემზე მეტი არამგონია ვინმემ იცოდეს საქართველოში სუპრაზე და მითუმეტეს ჩემ სუპრაზე
ჩემი მანქანა ჩამოვიდა 50000 გარბენით და სუუულ სტოკი იყო
თავის ორივე კატალიზატორით, სტოკი ფილტრით და ყველაფრით
ბუსტის დატჩიკი ეყენა ერთადერთი და hks blow off (რომელიც საკაიფოდ იპარავდა)
გურიჩას დაინო არ ქონდა გახსნილი უკვე დავურეკე და ვთხოვე რო გამეტესტა (კენგურუც მანდ იყო)
არც სანთლები მქონდა შეცვლი არც ის ვიცოდი რო HKS blow off ჰაერს იპარავს, არც კატალიზატორები ამოვყარე და არც ფილტრი გამოვიღე

ბუსტ კონტროლერიც არ მქონდა რო დამებუსტა
უბრალოდ მაინტერესებდა თუ რა ცხენებს ამოყრიდა
ხოდა რო გავტესტე 299 whp ამოაგდო საბურავზე!!! (გავმეორდები რო ბლოუ ოფი იპარავდა საკმაოდ და არც სანთლები მქონდა შეცვლილი და გარეთ 40+ c იყო ამინდი

, დარწმუნებული ვარ ერთი 10-15whp'ით მეტს ამოვიღებდი)
დაუჯერებელი ამაში არაფერია,
სუპრა დაინოზე 270-300whp'ს აჩვენებს ყველგან, გინდ იაპონური და გინდ ამერიკულ/ევროპული
დაუჯერებელია მარა ჰაერის ფილტრის შეცვლით 20-30whp'ს იმატებს დაუნასტროიკებელი

ჩემი ძმაკაცის შინდისფერი სუპრა დავბუსტეთ პირდაპირ მექანიკური კონტროლერით ყველანაირი ნასტროიკის გარეშე 1.2 ბარ'ზე (ფილტრი გვქონდა შეცვლილი, ვიხლოპი მთლიანად თავის დაუნპაიპიანად და ინტერქულერი)
და დაინო'ზე რო შევაყენეთ 388whp ამოაგდო

მერე შემსვლელი სულ გადავუკეთე, ვოზდუხომერიც მოვუშორე და თან დავანასტროიკეთ და ამოაგდო 410whp 1.2 ბარ'ზე
ნასტროიკამ დიდი არაფერი სიმძლავრე არ მოუმატა, უბრალოდ ვოზდუხომერი რო მოვაშორეთ მანქანა უფრო გასტაბილურდა (ვოზდუხომერი ატრაკებდა და მაგის შეცვლას ვამჯობინეთ დაგვენასტროიკებინა, რაშიც ბატონმა გელაშვილმა დაგვეხმარა, რისთვისაც დიდი მადლობა მას

)
სკაებს (GTR) რაც შეეხება UK'შიც დაობდნენ მის სტოკ ცხენებზე და რამდენიც გატესტეს არცერთს არ ქონია 320 hp'ზე ნაკლები (მახავიკზე)
0 გარბენით არა მარა მინახავს 4000 მილი გარბენით სუპრა საკუთარი თვალით ამერიკაში დაინოზე რო 280whp ამოაგდო
აი ყვეეელანაირად სტოკ იყო შიგნით გარეთ
3 წლის წინ ვნახე და მაშინვე გაიყიდა 60000$'ად იქვე
This post has been edited by GRIM on 29 Jan 2013, 15:42