ბიჭო ვერ მიხვდი შენ მე რა გითხარი. არ აქვს მნიშვნელობა მანქანა რამდენს ატრიალებს, ზოგიერთებს თუ არ ჩავთვლით. ზოგი ატრიალებს 7K, ზოგი 8K, ზოგიც 9K მაგრამ გადაცემები სხვადასხვა აქვთ და რეალურად ერთი და იგივე სიჩქარით მიდიან ყველა სიჩქარეში. ანუ თუ მე 8000ს ვატრიალებ და შენ 7000ს, ჩვენი აბაროტები ერთნაირად არასდროს არ იქნება(ზოგიერთ სიჩქარეზე შეიძლება დაემთხვეს), შენი ყოველთვის იქნება ქვემოთ და სიჩქარე ერთი. თუ გინდა გადავიღოთ კამერით და დარწმუნდები

ვიტეკში რომ ვდგებით მაგალითად, ჩემი აბაროტი 5000ზეა და შენ რისი თქმა გინდა რომ ფორესტერის აბაროტი უფრო ზემოთაა?

მით უმეტეს ფორიკა მეტს მიდის დაჟე პირველით როგორც მახსოვს

. თუ გინდა გადავიღოთ და მორჩება და ეს აბაროტების განხილვა. დაჟე თქვენც რო 5000ზე იყოთ მაგ დროს არანაირად არააცუდი, მერე რა რო თორქი ქვემოთაა, ზატო ძრავი უკვე მაქს სიმძლავრეზე მუშაობს და თორქი მაგისთვის გჭირდება სხვა კი არაფერია

მაგ აბაროტებს ცალკე სხვა მუღამი აქვს, იმიტომ კი არაა რო ტურბინიანებს აჯობო ჭკუაში
bizonikluchiვარჯიში უნდა... თერაპია, დასვენება სადმე და არ დალევა

რამე კურორტი არ მაწყენდა იტოგში

))
პ.ს. აი მარტივი მაგალითი
ეს მანქანა ატრიალებს 9K-ს
მე რო ამას 40დან დავუდგე ორივეს გვაწყობს მიუხედავად აბაროტის განსხვავებისა. უბრალოდ მე ვიქნები 5Kზე და ეგ 6K-ზე. ამით არაფერი არ იცვლება
This post has been edited by Piani Master on 20 Jan 2013, 10:59