გთხოვთ ყურადღებით წაიკითხოთ, თქვენი გამოცდილება და რჩევები მაგრად მჭირდება.
პირველ რიგში მოგესალმებით ყველას, აწი უკვე ერთ -ერთი BMW E30-ის პატრონი,
რამდენიმე თვეა რაც გადავწყვიტე E30ის დათრევა და აწყობა.
უკვე ვიყიდე E30 316 ან 318 M10 ძრავით, და ჩავდე შიგნით M50B25 ძრავი (თავისივე კარობკით, რა კარობკაა სიმართლე გითხრათ არ ვიცი, ალბათ 2.5ის პიცოტის რაც ამ ძრავს მოყვა ზავაცკოი.) შევცვალე უკანა ბარაბნები აპორნებით, წინა აპორნები გაგრილებადებით, პადვესკა დავაყენე, (წინების მორგებაზე ბევრი ვიწვალე). რულავოი E36ის ჰიდრავლიკიანი.
ამის მერე დაიწყო პრობლემებიც, კოლექტორი ასე თუ ისე მოვარგე.
ახლა რჩევები მინდა:
1. რა ჯანდაბის კარდანი დავაყენო? ან თავისას რა მოვუხერხო?
2. რისი ბლოკირებული ხიდის დაყენება შეილება ზედ?
3. რადიატორი მაქვს რავი რისი, პლასმასი რომ ზედ აქვს ეგეთი და ელექტრო პროპელერი წინიდან, რითი შეილება მაგის გადიდება და ვინმეს თუ დაუყენებია
ჰიდრომუფტა და რა პრობლემებთანაა დაკავშირებული?
4. ამ კუზაოს ზავაცკოი არ ქონდა ბენზინის აბრატკა, ახლა გაჩდა იმის პრობლემა რომ ამ აბრატკას კი წამოვიყვან ძრავიდან უკან მაგრამ ბაკს სად შევუერთო?
5. კულისა როგორც ვხვდები უნდა გადავჭრა და დავამოკლო ალბათ, თუ არსებობს ალტერნატიული ვარიანტიც?
6. რა შეილება რომ მოვუხერხო ტახომეტრს? თვითონ საათი აქვს, რისი ტახომეტრის ჩადებაა უმჯობესი ცდომილება მინიმალური რო ქომდეს?
7. ელექტროობა ელექტროობაც შესაერთებელი მაქვს (ეგ პრობლემა იმით გადავჯერი რომ მეგობარს აქვს ასეთი ძრავის ელექტროობა შეერთებული) მაგრამ იქნებ სადმე
ვინმეს პატარა სქემასავით გქონდეთ რა რისი შნურია მანდ?
და კიდევ ერთი სოროკის დროსელის დაყენება რამე შედეგს თუ იძლევა, გარაჟში მიგდია უკვე გადაკეთებული (ანუ გაზის მიცემაზე რო იხსნება) და დააყენო თუ არა ვფიქრობ.
სულ ეს იყო წინასწარ გიხდით მადლობას