RS-dziiiეს გადმოვაკოპირე ლეგასის ფორუმიდან:
TD04HLA- 19T (JDM Legacy B4)
Full boost at 2400rpm
Saw online that it flows 500+ cfm (stand to be corrected)
იცი 500+ Flow რას ნიშნავს ??? შედარებისთვის ფორიკას ტურბინას 360 აქვს Flow.
ეს კი კიდევ ერთი ინგლისური ფორუმიდან:
That can be anywhere between 0.5 bar and 1.3 bar on a car going for 1.6 bar.
და კიდევ:
my own opinion - with respect to the TD04 - is 1.6bar is fine for low to mid range, but it is too much at higher rpm sustained load - this is with respect to the turbo - not your engine - how much more power do you actually get up top with 1.4 bar versus say 1.6 ? - this is for your car / engine set up to find out
მაგრამ არ არის ისე, რომ მიხვიდე, დაანასტროიკო და ჰაიდა 1.6-ზე ჩაბერო. შეცვლა მოგიწევს რაღაცეების. თუნდაც ინჟექტორების და აქტუატორის. მერე კი დანარჩენი უკვე შენზეა

და ეს ყველაფერი გაანგარიშებულია 300whp-ზე. თუმცა გაცილებით სწრაფად აკრიფავ ტურბინის ხარჯზე, ვიდრე იმპრეზა VF28-ით.
და კიდევ, 19 ფრთა აქვს შენს ტურბინას.
სხვებისთვის სიკეთის იძულებით თავზე მოხვევა - არის ბოროტება.
ყველა ადამიანის სული უკვდავია, მაგრამ მართალი ადამიანის სული, უკვდავიცაა და ღვთაებრივიც ..
"მოექეცი სხვებს ისე, როგორც გინდა, რომ მოგექცნენ" - ჩესტერფილდი