OZDEMIRაღარ არის ჩემი ყოფილი ტიპტრონიკი ცოცხალი თორე ავტომატიკა ალტეზაზე ან გამასწრებდი ან არა კიდე

მაგას არც ტიპტრონიკი აქ არაფერი არ აქ პროსტა გაზს აჭერს სადაც მაგრად დროს კარგავს სანამ წინა სიჩქარეშI გადმოიტანს და მსგავსები მარტო 3-თი რო ეცადა ასე მგონი საერთოდ ვერ გაასწრებდი. მე არ გაგიშვებდი წინ საერთოდ ნიტოშტო 10 კუზაო მომიგო ვაფშე წინ ვერ გახვიდოდი რატომღაც მგონია. ან მაგას მაგხელაზე როგორ გაასწარი ეგეც მაგრად მიკვირს. ტიპტრონიკი რს-ი მგონი აღარავის არ ყავს რო მყავდეს დიდი სიამოვნებით გაგიტესტავდი გაგორებულზე იქეთ გაგასწრებდი საკაიფოდ

რაც მე გამიტესტია ჩემი ყოფილით გეტყვი აგერ. პასატი 2.8 3 ჯერ გავტესტე 3 ჯერ გავასწარი 2 კუზაო დაახლოვებით. E320 მერსედესი 2 ნაირთან გავტესტე 1 მასწრებდა 2 კუზაოს დაახლოვებით გერმანული იყო და უვოზუხამერო თუ მსგავსი რაღაც ქონდა ნაჩალიჩარი განა იმიტო რო საგაზაოდ პროსტა გაფუჭებული იყო და რო ემოძრავა რა. ამერიკულს 3 კუზაოს უგებდი დაახლოვებით იგივე E320ს. ას200 განასწრები მაქ 3-4 კუზაო მეტი თუ არა ისიც 180 არ გვივლია. ალტეზა მექანიკა მასწრებდა სასტიკად ადგილიდანაც და 1 ებიდან. მეორეებიდან უფრო ნაკლებ მანძილს კუზაოები არ მახსოვს. 318ის მექანიკა სტარტს მიგებდა და 3 დან უკვე სულ მივდიოდი და მივდიოდი. 328 მექანიკა კაბრიოლეტი (მძიმეა მაგარი) 5 ჯერ გავტესტე მეტჯერ თუ არა 1 ხელ გავასწარი გაგორებულიდან საჩემო პოზიციიდან ისიც 170მდე მერე მააგ 10კმ შI მისწრბდა დალშე ადგილიდან და სხვა სიცქარეებიდან მასწრებდა. ფორესტერს სგ5 კუზაოს გავყევი გზად 3-4 ჯერ მაღლებიდან ვაჭერდით მიახლოვებით და მივყვებოდი მერე მასწრებდა ბოლოს უკვე ადამიანურად დავდექით და თავდბედი მაწყევლინა

ისე გამიარა გვერძე ლამის გადმოვედი. ოპელ ომეგაB იყო რაღაცა 2.5 იმას 180 მდე ვასწრებდი მერე იასნად მისწრებდა. და ცოტნეს ყოფილ ტიპტრონიკთან დავდიოდი როვნად იმენა როვნად. არცერთი კუზაო სტარტს ვუგებდი მერე მეწეოდა და ეგრე მივდიოდით ბოლოს უკვე კრილოს მიდოდა წინ გაგორებულს მიგებდა
ესეც რს200 ის მოკლე ისტორია

ყველაფერი გაზტორმუზების და რუჩინკების გარეშე (328-ის გარდა, მაგასთან მახინაციები მიწევდა

) ადამიანურ ალტეზას ტიპტრონიკს და კარგი მძღოლიც ზედ რომელმაც იცის სად დააჭიროს ვერ გაასწრებს უტურბინო იმპრეზა