dola28მადლობა.... ფინანსურმაკრიზისმა შემომიტია და იაფიანი მანქანა მინდა და სწრაფი
მოდი სანამ თქვენი კლუბის სიტუაიებში გავერკვევი აქ ვიკითხავ რაღაცეებს:
ნუ სუბარუ მყავს და იმისმიხედვით დავსვავ კითხვებს რაც აქტუალურია ჩEმთვის:
1.სუბარუ იმპრეზის მოდელებში (სტი) სიმძლავრე სტოკში ფაქტიურად არ იცვლება, მაგრამ იცვლება ტუნინგის შესაძლებლობა და სიმარტივე დაწყებული ძრავიდან დამთავრებული "პრაოდკით" და კომპით. მაგალითად ცნობილი ფაქტია რომ იმპრეზის VII და შემდგომი ვერსიები (ე.წ მრგვალფარიანი იმპრეზა) არის ნასტროიკებადი კომპით, ანუ კონტროლერების და მაიმუნობების გარეშე წერ სასურველ პრაშივკას და აყენებ შენთვის მისაღებ ბუსტს. თუმცა ასევე ცნობილია რომ VI და წნა ვერსიები არის საშუალოდ 150-200 კილოთი მსუბუქი ძარით. ამის გათვალისწინებით მაინტერესებს -რომელია ევოს ის მოდელი, რომელსაც აქვს კომპი, რომელზეც ავდგები და ადამიანურად ჩავწერ რასაც მინდა და არ დამჭირდება სმესის და ბუსტის და მილიონი კონტროლერი.
2. რომელი ევო გამოდის სტოკში კოვანი პორშIნებით (იმპრეზის spec c და S სერიის მოდელები როგორც ვიცით არის ქარხნულად აღწურვილი ნაწრთობი პორშIნებით, რომელიც მეტი რესურსით და გამძლეობით გამოირEვიან)
3. 4000 -დოლარად თუ ვიყიდი გამართულ ევოს, რომელსაც რეალურად ექნება 280 ცხენი და ტვინს არ მოხნავს რაღაცეების გასწორებებით და მაიმუნობებით. აი დავკდე და დავადგა წავიდეს იმ სიმძლავრით რაც უწერია
4.ნუ აღიარებულია,რომ ევოს ძრავი გაცილებით იაფი და იორღაა ვიდრე იმპრეზის. ჩვენთან wrx -ის ძრავი ღირს დაახლოებით 800-900 დოლარი. რა ღირს ევოს ძრავი? რა ჯდება ძრავის გახსნა და ნაწრთობი პორშინ შატუნის ჩადება რომ გაუძლოს 1.8-2.0 ბარს
5. 6-იანი კარობკით რომელიწლებიდან გამოდის და რამდენად გამძლე კარობკები აქვს? (სტი-ს 5-იან კარობკას არავინ არ აქებს და 6-იანზე ყველა ერთხმად თანმხდება რო ძაან მაგარი და პრაქტიკულად უფუჭებელია, მე პირადად რავიცი 5 -იანი მაქვს და მშვენივრად დადის)
სტოკი ევო თუ ყავს ვინმეს და როგორ დადის სტოკ სტი -სთან?