არადა E320ცდი 100კმ აჩქარებას სულ ცოტა 8 წამი ანდომებს.
როდესაც 330-ს 7ზე მეტი ნაღდათ არ ჭირდება.
ანუ 100მდე მაგარი მკვდარია კლერსიკა

მაგრაამ სადღაც 130 140-ის მერე ცვეტში საკაიპოდ მიაქვს, ანუ მაღლებზე საკაიფოდ ხსნის ტურბოს თუ რაღაც შამბალ ყუმბარას

მაგრაამ ადგილიდან რო დადგნენ 330 და E320 ხო? 330 იმდენს მოუგებს სტარტის ხარჯზე რო მერე მაღლებზე დაწევის შანსები მცირდება მერსედესისთვის.
330 რა 140-ზე ხო არ კვდება? იასნია ეგეც საკაიპოდ მიდის 200მდე. დალშე 200-ის მერე ყველა 6 ცილინდრიანს მაგრა ერხევა.