მე წიგნი მქონდა ამისი და იქ წერია რო სავსე ავზით 1170კგ არის ორივე.
ტურბო კოლტს ზაპასკა არ აქ .
ქალაქში 7-8 ლიტრს მიწვავს წყნარი სუარულით, პატარა მანძილებზე დავდივარ ძაან. 2,5 კმ სამსახურამდე.
ტრასაზე 5.5-6 საშუალოდ 110-თს თუ არ გადააცელ.
ქალაქში მაქსიმუმ წინა ზამთარს მქონდა 9.6 მაგრად ვიგაზავე ის გავსება, თან ვახურებ ზამთარში ისე არ ვძრავ.
ძაან ეკონომიურია თავის დინამიკასთან შედარებით.
მექანიკა ტრასაზე მეტს წვავს 3კ აბაროტი რო უკავია ვარიატორს მაგ დროს 2-2.2კ უჭირავს.
თეანა მყავდა კაროჩე და 11.5ლ მქონდა სანამ გავყიდე შერეული, კოლტზე სადღაც 7.5ლ მაქ, იშვიათად გავდივარ ტრასაზე ამ ბოლო დროს.
საწვავს ვითვლი პოლნი ბაკიდან პოლნი ბაკამდე. საშუალოდ 35-36ლ ჩადის.
ზამთარში ქალაქში 400-450კმ გავდივარ.
ზაფხულში 450-500.
იტოგში მაგრად ისიამოვებს კაცი და 10 ლიტრაში ჩაეტევა რა

ერთი რაც არ მომწონს ამ მანქანაში გრუბია, დანარჩენი რავი $4500 დოლარამდე ამაზე კარგზე არაფერზე ვმჯდარვარ