ბარბოსაეს კატალოგები ჩვენს პირობებში არ ამართლებს, ეგ არის მანქანის გამოშვების დროს წვის ამბები, დროდადრო იმატებს მაგრამ არა კატასტროფულად, მყავდა ფიტიც და მყავს ახლა კოლტი?? რომელ ვარიანტს ეძებ???? პირველ რიგში თუ გინდა ეკონომია დაივიწყე ავტომატიკა და მექანიკა, ყველაზე ეკონომიურია ვარიატორი !!!! დემიო უაზროდ წვავს !! ვიტზი ავტომატიკაც უაზროდ წვავს!!! მარჩი ძალიან მოუხერხებელი მანქანაა !!!
აარციე ფიტს და კოლტს შორის, 1.5 იანი ფიტი მყავდა ქალაქში საშუალოდ 15 ლარით გავდიოდი 100 კილომეტრს როცა ბენზინი , პრემიუმი გირდა 2.10ზე მეტი, შემდეგ მყავდა 1.3იანი ფიტი, სპორტულ დისკებზე და ა,შ წვა დაახლოებით იმდენი ქონდა რამდენიც 1.5 იანს, 1.5 იანზე ყველაფერი სტოკი მეყენა გლუშიტელი, დისკები და ა,შ მოკლედ საშუალო წვა 1.5ს ქალაქში აქვს 6.5-7 ლიტრი რაც დღესდღეისობით ბენზინის ფასის გადათვლით გამოდის 100 კილომეტრზე 12 ლარი, რაც ძალიან კარგი შედეგია

))
ახლა რაც შეეხება კოლტს, 1.3იანი ქალაქში მიწვავს 100 კილომეტრზე 10 ლარის პრემიუმს, არის უფრო მანევრირებადი ფიტთან შედარებით და სამართავად საკაიფოა, 90 ცხენის ძალა აქვს და საკმაოდ ყოფნის, 4 კაცი ვისხედით + ბარგით ნორმალურად იარა, ძალიანაც არ გაჭირვებია

))
რაც შეეხება 1.0ვარიატორს ვიტზზე , ძალიან სუსტი იქნება 1.0 ტრასაზე გასვლა შეგძულდება და 0.5 ლიტრი ბენზინის გამო მაგას ნუ იყიდი

)
კიდევ ერთი რაც არის გასათვალისწინებელი,ვარიატორს არ უყვარს უაზრო ჩაჭერები, დაბალანსებულად უნდა დაადგა ფეხი აქსელერატორს , მე ქალაქის პირობებშო 2.500 არ ვაცილებ აბაროტს და საშუალოდ აბაროტით ტრასაზე ანვითარებს 80-90 კმ-სთ-ს მგონი არ არის ცუდი შედეგი

))
მოკლედ მე პირადი გამოცდილებიდან დავწერე რაც კი მსმენია და გამომიცდია, არჩევანი შენზეა,
* * *
O,oყველაზე კარგი შედეგი რაც ვნახე ბენზინზე არის სოკარის ნანო , პრემიუმი , აშკარად მოუხდა მანქანას

მეტსაც გადის და ნორმალურადაც დადის, 9 ლიტრი კიდევ ძალიან ბევრია !!!!