მანდ ისეთებს ხევენ ხოლმე რო

არა ძმა ჩვეულებრივი 1.9აა თუ ის აყენია და შეცვალა ძრავი ე36-ის იესით მაშინ
Junior Kლიტრი 35-40 ლარია 5/40-ზე და ეგენი რას ყიდიან ეგრე იაფად 5/40-ია ?
DaviD Davidsonმაგ ფასების დამწერი უბერავს მ3 გონიათ თუ რაიყო რაამბავია

მაგარი ლამაზებია ისე რესტაილინგის კუპეები
ძრავს რაც შეეხება-უყენია 2 ვანუსი + ვალვეტრონიკი ,გაწევა ჩვეულებრივთან შედარებით მაგარი აქ ,ეკონომიურბითაც 20% -ით ეკონომიურია 1.9-ზე ,გინდა ტრასა გინდა ქალაქში ,ტექნოლოგიურად დახვეწილი + წლის ძრავიც იყო 2001-02-ში
მინუსები- კლ სალნიკები აქ მაგარი ცუდი ხარისხის,უამრავი შემთხვევაა 40კ გავლილ მანქანაზე შესაცვლელი ხდება,პლასმასივით ხდება და პატარა კუსოკებად იშლება
კოლცოები იკოქსება ,ბევრია აქაც ცენტრიდან გამოყვანილი მანქანა 40-60-კ.ზე ეგრე ჭირდათ უკვე
სალნიკებსაც უყვარს გაშვებები,ძრავსა და კარობკას შორის რაცაა თუნდაც ის
ვალვეტრონიკის ღერძი,მატორი
ხო ცეპის დამჭიმი პლასმასია და ხლოსანთან გორები ყრია მაგის

რავი უპრობლემო ძრავი მართლა არაა და ყველა ახალ მოდელში ეს ვალვატრონიკებია უკვე,ხარისხით მართლა ვერაა ისეთი რაც ჩვეულებრივი ძრავებია ბევრად უხარისხო და ფაქიზია
ყველაზე ცუდი რაც აქ და თუნდაც(ყველაზე ადვილი) კლ სალნიკები რო შეცვალო ვალვეტრონიკზე უწევს დასმა გრადუსების -ცენტრში 1300ლარია ისე 400-600ლ მარტო ეგ და 2 ადამიანი სვავს მარტო თელ თბილისში ,აპარატურა უნდა სპეციალური რაც არავის აქ ცენტრის და ამ ორის გარდა-ისე ხელოსანს კიდე იმენა არავის უნდა გააკარო დაშლის და შანსი არაა ააწყოს და დასვას ვალვეტრონიკი
მოვლილი და უპრობლემო თუ აიღე უნდა ასხა ყველაზე საუკეთესო ზეთი რაც კი არის აქ,ზეთზე ძაანაა დამოკიდებული უკვე ეს ძრავები,პატარა ნაგარი,ჭუჭყი და პრობლემები არ აგცდება,ამიტომ საუკეთესო ზეთი და მალ მალე ცვლა,--ივლი უპრობლემოდ
თუ რამეა და ხარჯისთვისაც მზად უნდა იყო რაც არ ისე იაფია ამ ძრავებზე ჩვეულებრივთან შედარებით
მოკლედ ჩვეულებრივი ძრავები ბევრად უპრობლემო ,მუშა ,გამძლეები და ნაკლებად ხარჯიანებია თუ რამე დაჭირდა ამ ახალ ძრავებთან შედარებით,დალშე შენ გადაწყვიტე
* * *
SoFa-SoFaSoFa-SoFaდადიოდი და სუ ღმუოდა სიარულის დროს ანუ? თუ ადგილზე ქნა ეგრე?
ადგილზე იცის ხან ბოლომდე რო აიღებ და ძალა დაადგება (სუ ბოლომდე აღება და ჭერა მაგიტო არაა რეკომენდირებული,ზიანდება)
პირველ რიგში ჰიდრავლიკის სითხე ნახე რა მდგომარეობაშია ან ანახინე,თუ ჭუჭყია შიგ ,მაგანაც შეიძლება გამოიწვიოს ნასოსის გაფუჭება,2ლტ.მდე დაგჭირდება თუ რამეა ჰიდრავლიკის სითხე- ATF Dex II ძვირი არ ღირს ,შეგიძლია შეცვალო + კარგად გამოარეცხინო ნასოსიდანაც და ისეც , წესით ნაკლები ძალაც დაადგება და თუ ჭუჭყის გამოა შეიძლება აღარც შეგაწუხოს,40.000კმ.ზე იცვლება სითხე ჰიდრავლიკაში
რო გაფუჭებულიყო აღარც გაუჩერდებოდა ხმა და შეიძლება ჭუჭყია სითხეში და მაგის გამო ქნა,შეცვალე თუ რამეა+გამოარეცხინე და ნახე აბა რას იზავს