კი ეგრეა

) სახელის მიხედვითაც მარტივად მიხვდები manifold absolute pressure ანუ შემშვებში შექმნილი წნევის მიხედვით ზომავს ჰაერის რაოდენობას

))
maf-თან უპირატესობა ისააქ რომ უფრო მარტივია ძრავზე მორგება და გარდა ამისა თანამედროვე კომპიუტერები უფრო ამ სენსორთან არიან თავსებადები.
maf-ის შემთხვევაში ძნელია საჭირო ზომის შერჩევა მაგრამ უფრო ზუსტი სიგნალი აქვს ვიდრე map-ს შესაბამისად უფრო ზუსტი გამოდის ნასტროიკა,მაგრამ ძალიან განსხვავებულიც არაა

)))
რამოდენიიმე ფუნქცია აქვს

) კიი ერთერთი ჰაერის შეშვებასთანაც არის კავშირში მაგრამ მარტო ამ სენსორს ჰაერის განსაზღვრა არ შეიძლია

)
საჭიროა ან map-ი და tps-ი ან კიდე maf-ი და tps-ი

) ეს ყველაფერი უფრო ტუნერზეა დამოკიდებული

))
გარდა ამისა ეს სენსორი საჭიროა ძრავის მდგომარეობის დასადგენად ანუ რა მდგომარეობაშია ძრავი idle,part throttle თუ wot-ში

))რაც შესაბამისად საჭიროა ნასტროიკისთვის

))
ასევე tip in enrichment-ისთვის და ა.შ

)))