წერია მანდ რანაირი კოვანიც არის Hypereutectic რა სხვაობაა ამასა და კოვანს შორის არ ვიცი ვერ გეტყვი წავიკითხავ და გეტყვი მერე
მეც მასე ვიცოდი რო კოვანია და ერთი შიგნეულობა აქვთ პორშენის გარდა. და ბუნებრივიცაა ეგ კომპრესია ან გალოვკის ხარჯზე უნდა იყოს დაწეული ან პორშენის ან კიდე პრაკლატკების სიდიდეში თუ იდენტური ძრავებია რათქმაუნდა. ხო მიმიხვდი რა. ნიზი თუ ერთია სიტყვაზე გალოვკაც მაშIნ რატოა ერთის კომპრესია დიდი და მეორის დაბალი? რჩება პორშენი

ამავე დროს გალოვკებიც სხვადასხვა ქონიათ

დაჟე იაპონურის ამერიკულზე სხვანაირი ყოფილა. როგორც M ია რა ნემეცი რო ყველაზე ნაბოზარია ეგრე ეგეც იაპონურს გალოვკა აქ კიდე დახვეწილის პონტში მეტკები აქ რარაც პონტიშ შემთხვევაში გადრელვა და რამე მოსულა. ამერიკანეცი არა. და მცირედი სხვაობაა რა სულ ოდნავ მგონი 1 გრადუსით დიდი რასპრედვალები აქ.
altezza mtამ მანქანას გუდვილში ვხედავ ხოლმე და მანდ მუშაობ?
This post has been edited by sa_4ok on 14 May 2013, 16:08