ზდაროვა მეზობელო

მაგრად მევასება შენი 540

მეც დროებით BMW ზე გადმოვჯექი

X5 იდეაში იგივე E39 ია ოღონდ მაღალი ...
ეხლა XC 90-ს რაც შეეხება:
ეს მანქანა არის 4 მოფიდიკაცია:
2003 -დღემდე
2.5 ტურბო
ძალიან კარგი და გამომდგარია. ტურბინის მიუხედავად უპრობლემო მანქანაა (ნუ 200 000 მილიან გარბენიანს არ ვგულისხმობ) ზოგადად უპეობლემოა. წვით წვავს 15 ლიტრს. გაწევა ექნება შენ რომ ს80 გყავდა ისეთი. 210 ცხენი ყავს
2007 -დღემდე
3.2
დაახლოებით იგივე მახიასიათებლები აქვს როგორც 2.5-ს წვაც იგივენაირი აქვს
2005 -2010
4.4
V8 ძრავით. 315 ცხენი ძალა აქვს. 100-ს დებს 7.2 წამში. ესეც იდეაში უპრობლემოა, ნუ თავისი წვრილ წვრილი ზაიობი ყველა მაქნანას აქვს, მარა გამოკვეთილი პრობლემა არ აქვს. წვა, როგორც ამბობენ 17-20+ (გააჩნია როგორ იგაზავებ)
2003-2005
2.9 T6 ბიტურბო
ეს არის ნაგავი! 10 დან 10-ს კარობკა ეშლება 100 000 კილომეტრზე. იმიტომ რომ ვერ უძლებს 272 ცხენიან ძრავს. ამ მოდელს არავის არ ურჩევენ, მარა სანამ დადის მაგრად დადის. 4.4 X5-ს გაასწრებს
დიზელი არის მარტო ევროპაში და ძალიან ძვირია. ევროპულ საიტებზე რო ვუყურებ, ფასი 8500 ევროდან იწყება.
მარა ზატო მაგარი ეკონომიურია და ამბობენ ძაან გამძლეოა. ეგ მექანიკა რომ იყიდო, ჩათვალე რომ არ გაფუჭდება საერთოდ.
გაზს რაც შეეხება, მეც ვერ ვიტან ორგანულად

მითუმეტეს ჭკვიან მანქანაზე გაზი არ არის რეკომენდირებული - აურევს.
იტოგში მნახე უბანში რა და უფრო მეტს მოგიყვები

ფასს რაც შეეხება, სანამ ამ X5-ს ვიყიდიდი მეც XC მინდოდა მაგ ბიუჯეტში მარა ვერ ვიშოვე. 100 000 მილამდე გარბენიანი მინდოდა. კოპარტზე 2 აუქციონი წავაგე, ერთს 6 000 მდე გავყევი და 6700 ად გასიყიდა (2004 იანი 2.5 T) მეორე 2007 იანი 3.2 ვაბშე 7500 მდე გაიქცა. პროსტო ესენი ორივე დაურტყმელი იყო.
ესეც ჩემი ხახუთი
