კაკრას მაგ ფასში მოგივა საკაიფო მექანიკა 528 სადღაც 98 წლიანი.
ანუ ყველაზე კაი ვარიანტი მაგ ფასში არის 528 მხოლოდ და მხოლოდ მექანიკა.
და დაგიწვავს მაქსიმუმ 13 ლიტრას ქალაქში, მაგრამ გაზს რო მიადგავ საკაიფოდ მიდის მანქანა და ის მომენტი არაგაქვს რო ეხვეწო წადი წადიო, მალე გადი აბგონზეოო

)))
ტრასაზე 8 ლიტრს წვავს.
მოკლედ მე რო მყავდა 528 მექანიკა სავსე ბაკით 70 ლიტრით წავიდე ქობულეთში იასნია კონდენციონერი სულ ჩართული მქონდა, მერე 1 კვირა იქ ვიარე ხან ბათუმი ხან სარფი ხან ურეკი, ანუ მთელ აჭარას მოვარტყი კრუგი

ხოდა ეს მარტო ტრასაზე სიარული აღარ გამოდიოდა, შერეული სიარული იყო, და ამ 70-მა ლიტრამ გამატარა 720 კილომეტრი და ისე მივედი კალონკაზე რო მანქანა არ ჩამქრობია. ანუ შერეულ რეჟიმში მაინც 10 ლიტრაზე ნაკლები დაწვა.
ეს იმიტომ დაწვა ეგრე რო მექანიკა იყო და არა ნაგავი ტიპტრონიკი და ავტომატიკა.
ასერომ ყველაზე კაი ვარიანტი არის იყოდო მექანიკა 528.
მერე შემდეგ წელს ზუსტად იგივე მარშუტი უკვე 540 მექანიკით გავიარე და 70 ლიტრამ 630 კილომეტრი გამატარა, მაგრაამ სოროკი ხო სულ სხვაა და გიღირს რო რამოდენიმე ლიტრით მეტი დაგიწვას და გასიამოვნოს მანქანამ ყველანაირად
This post has been edited by Ast on 13 Jun 2013, 22:17