ჩათვალე რომ დაემთხვა

. გაგორებულზე რამდენით დაძრავ მნიშვნელობა არ აქვს ცეპლენიისთვის

აბა ლაგიდან არავინ არ დგება. 3500ზე ყველა Fულ ბუსტზეა უკვე. გინდა 4000 თქვი. მაგრამ ჩემთვის 3000-4000 არის როგორც შენთვის ლაგი

. ან მინიმუმ ეკონომ რეჟიმი. ჩათვალე რომ ეკონომ რეჟიმით გეჯიბრები, ბევრად ნაკლები ცხენით

.
აი ზემოთ დადეს კაი ლინკი და თავიდან წაიკითხე

. ფაზები აქვს ამ ძრავებს. სანამ კონკრეტულ აბაროტამდე არ მივა როგორც არ უნდა გაუყარო არ წავა
biboia777რა უწვალია ვიღაცას )))))))))))))
პ.ს. ცხენის ძალა არის აბაროტებზე დათვლილი ძალა, თორქზე ნამრავლით. არ ვიცი ბუსტი საით მიდის როცა მანქანა 5000ს გადაცდება მაგრამ რედლაინზე კაკრაზ იმიტომ წურავ მანქანას რომ ამ ცხენის ძალასთან ახლოს დაჯდე. თუ გგონიათ რომ ამას მნიშვნელობა არ აქვს მაშინ ნუ გაწურავთ

.. ან რომელი ცხენებიც არ გჭირდებათ ჩემსკენ გამოუშვით )))))
ამდენი იმიტომ ვწერე, მინდა დაგარწმუნოთ რომ როდესაც თქვენ მაღლებიდან დგებით, ამით არაფერს არ კარგავთ

. ნუ თუ გადართვას ვერ ასწრებთ ეს სხვა ამბავია..(მაშინ ვისაც 500 ცხენიანი ყავს იმან რაღა ქნას

), მაგრამ როდესაც მე ვდგები დაბლებიდან ეს არის წაგების ტოლფასი ძლიერ საპერნიკთან, ტორე დვაიპიატთან თუ მინდა 2000დან დავდგები ))))))).
თუ ჩემი არ გჯერათ, მაგალითად ყოველთვის მომყავს ისევ იგივე მანქანა ოღონდ ავტომატი. სადამდე წურავს როცა ბოლომდე აჭერთ? რატო? იმიტომ რომ ეგრეა საჭირო

.
ამ ყველაფერს ჩვენი ზაეზდების გამო არ ვწერ. უბრალოდ მინდოდა წარმოდგენა შეგქმნოდათ რას ნიშნავს ჩემთვის დაბლებზე ჩაჭერა )). დალშე 30დანაც ჩავაჭიროთ ხოლმე არაა პრობლემა )). ოღონდ როცა დავრწმუნდები რო ახლოს მაინც მივყვები იმ მანქანას. ისე რა აზრი აქვს ))
სერიოზულ ტურბო პროექტებს 5000მდე ლაგი აქვთ )))), წარმოიდგინეთ ვიღაცამ 2000დან რო შესთავაზოს დადგომა )))))).
ერთი როდის გავტესტავ რა M-თან. ზუსტად ჩემნაირია ისიც, რო ვუთხრა 6000დანაც დამიდგება )))) თან პახოდუ აწყობს კიდევაც )))
This post has been edited by Piani Master on 24 Jun 2013, 08:27