
წვიმამ მაგრად გამისუქა რა ამ კონკრეტულ მომენტში:|
აგერ არის თქვენი H22 ვიკიპედიიდან, გუშინ რო მენიძლავებოდნენ დიდის ამბით )))
Specifications"
Bore × Stroke: 87.0 mm × 90.70 mm (3.43 in × 3.571 in)
Displacement: 2,157 cc (131.6 cu in)
Valve Configuration: DOHC, 16 valves, VTEC
Type: In-line 4 cylinder, aluminum block and head
Compression ratio: 10.0-10.6:1 (North America); 10.0-11.0:1 (Europe); 10.6-11.0:1 (Japan)
Max power: 185-220 hp
Redline: 7200/7600 rpm
Rev Cut: 7400/8000 rpm
Engine Control System: Honda Systems PGM-FI with port fuel injection
რა ხინკალი გავმაზე რა, როგორ არ გამიმაზეს

აქაც H22-ის აბაროტის ლიმიტზეა საუბარი.
ინგლისურის ცოდნა არ ჭირდება, ყველგან 8K წერია
http://www.ozhonda.com/forum/showthread.ph...-5-prelude-vtirსაუბარია მექანიკაზე. ზოგგან შეიძლება განსხვავებული ეწეროს თუ ავტომატიკაა ან თუ იაპონური არაა. ან H22-ის სხვა მოდიფიკაციაა. დალშე ყველა ბბ4, ევრო რ და ტაიპ ს ატრიალებს 8K-ს!
7000ს რო ატრიალებდეს ბენზინს მივასხავდი
This post has been edited by Piani Master on 26 May 2013, 10:00