iraklikrikჰონდა და აკურა არის ერთი და იგივე ....
აკურა არის უფრო დახვეწილი კომფორტულობის და რაღაცა ფუფუნებების მხრივ...
მაგრამ როცა საქმ სპორტულობაზე და აგრესიულობაზე მიდის მოდი ჰონდას და აკურას ნუ შევადარებტ ერთმანეთს ....
ელემენარულს გეტყვი თუ გინდა?
ზოგადად ამერიკულ მანქანებზე ერიდებიან მაღალი კომპრესიის მქონე ძრავების გაკეთებას რადგან ფიზიკურად მაღალი ოქტანობის ბენზინი ამერიკაში ჭირს.
შესაბამისად რაც უფრო მაღალია ძრავის კომპრესია მით უფრო მაღალი ოქტანობის ბენზინი ჭირდება. აქედან გამომდინარე ყოველთვის ამერიკულ მანქანას და ამ კონკრეტულ შმთხვევაში აკურას აქვს უფრო დაბალი კომპრსიის მქონე ძრავი ვიდრე იაპონურს ანუ ჰონდას.
და გეცოდინება რომ ატმოსფერულ ძრავებზ პირდაპირ დამოკიდებულია კომპრესიაზე მანქანის აგრესიულ/სპორტულობა.
იქ + კომპიუტერია ხვა სხვა ბენზინზე დანასტროიკებული და სხვა სმესზე... მოკლედ ჰონდა ჰონდაა მაგ მხრივ ...
მეტს აღარ გავაგრძელებ...
იმაში გეთანხმები რომ აკურას უფრო კომფორტული და უფრო ნავაროჩენი მოდელები ყავს ...
თუმცა ობში შოტში მაინც ერთი და იგივეა

მაგალითად ეხლა ყოველდღიურ მანქანად მინდოდა ,ეყიდა ჰონდა აკორდი cl7 მაგრამ დიდი სიამოვნებით ვიყიდიდი აკურა tsx-საც

ანუ ამ კონკრეტულ შემთხვევაში როცა ყოველდღიურობაზე და კომფორტულ მაქანაზეა ლაპარაკი დაჟე აკურას უფრო მივანიჭებდი უპირატესობას ...
მოკლედ ორივე ბრენდი მიყვარს და ორივეს ძალიან დიდი პატვს ვცემ ... უბრალოდ სხვა და სხვა მიმართულება აქვთ აღებული
This post has been edited by Gio_J on 28 Jun 2013, 02:54