zura BMWნაგრუზკაზე უფრო იცის მაგეებმა ,თუ ძაან დედა არ ყავს ადგილზეც, მარა უფრო ნაგრუზკაზე ეტყობა,რო ძრავ, ან აღმართზე ასვლისას ძალა რო დაადგება
* * *
დღეს კაი დღე მაქ ,რამდენხნიანი წვალების მერე მოვჩი ძრავს და აბკატკას მეორე მანქანაზე და მშვენიერი გამოვიდა
პირველ დაშლაზე ნიზი შევცვალე+მოვხეხე კლაპნები,დაირეცხა დაიწმინდა აიწყო
მეორეზე კოლცოები-და ჩავსვი არასწორედ ზეთის კოლცოები + ეგრევე ვაგაზავე ავაწყეთუარა

მესამე+მეოთხე დაშლაზე- კლაპნის სალნიკებს ვსვავდი არასწორედ,თურმე თითით უნდა ჩასვა და ეგაა მე კიდე გულიანად ვჭედავდი

რის გამოც თავებს გლიჯავდა ეგრევე
და ეხა ბოლო დაშლაზე -კოლცოები ისევ,ზეთისა ანუ ორი როა საპირისპიროდ უნდა ჩაჯდეს რო დაწკრიტოს ცილინდრში ზეთი და მე მაგას არ მივაქციე ყურადღება + ვაგაზავე ხოდა დედა ეტირა და შევცვალე
+ წინაზე 10 ლარიანი ზეთი ჩავასხი აბკატკაზე და ჩემი ხელით დაწმენდილ პორშინზე ,კოლცოებზე,კლაპნებზე 2მმ ნაგარი დაიდო + კარტერში იმენა ტაოტი იყო 8000კმ გატარებულ დარეცხილ დასუფთავებულ ძრავში
4დღის წინ ავაწყე ისევ ძრავი (დაიშალა შეიცვალა კოლცოები + ყველაფრიანად დასუფთავება და რამე-დაშლიდან 6 საათში უკვე დაქოქილი იდგა),დაირეცხა დასუფთავდა შეეცვალა კოლცოები + კარგი ზეთი და აბკატკა დღეს მოვჩი 1000კმ-ს,არც ზეთი დაიკლო + მუშაობს იდიალურად ,იმენა მხეცი გამოვიდა

მიხარია ამდენი წვალების მერე მაგის დედაც

სუ პატარა შეცდომას უშვებდი და მაგის გამო ვიწვალე ამდენი მარა ბოლოს ისენიც გამოვასწორე და შედეგით უკმაყოფილესი ვარ