ამის ცდა შეიძლება ოღონდ ეგრე არა
-იყიდე ნავთი და აციტონი შეაზავე ერთი ერთში
-ძრავიდან ჩამოღვარე ზეთი
-მანქანა დააყენე ისე რო პორშინი დადგეს სწორედ გადაწეულ გადმოწეული რო არ იყოს რომელიმე მხარეს,დანკრატზე აწევ და ისე გაასწორებ ან რამე
-დახსენი სვეჩები
-მოჭერი ორი ერთი ზომის რკინის მავთული
-ქვედა ვალიდან დაატრიალე და იმ მავთულებით გაათანაბრე(ჩაყავი პორშნთან) პორშინები რო შუაში იდგეს ცილინდრში
-ჩაასხი შეზავებული სითხე თითოეულ ცილინდრში თანაბრად 200 გრამი შეიძლება სუ ოდნავ მეტიც
-დაითრიე ძველი უვარგისი სვეჩები დაუჭირე 4-5 დატრიალება სადღაც და დატოვე ეგრე ღამე
მეორე დღეს ნახავ რომელ ცილინდრში ჩაშრა და რომელმა დაიტოვა,ჩაამატებ და გაიმეორებ პროცედურას ,იქამდე სანამ ყველა არ გაიხსნება და არ დარჩება სითხე ისე რო აღარ ჩაიღვაროს
შეიძლება ერთი ღამეც ეყოს მაქსიმუმ 4-5 დღეა რა
ამის მერე
-დახსნი ისევ სვეჩებს და შპრიცით ამოწოვე ცილინდრიდან სითხე რო აღარ დარჩეს შიგ,თუ გეზარება ჩალიჩი გადააფარე დიდი ტილო და დაატრიალე სტარტერი (2-3 წამი) და ამოასხავს ,შპრიცით ჯობია ამოწოვა თუ არ დაგეზარა
-ამ პროცედურის მთელი დრო კარტერის ბოლტი მოხსნილი უნდა გქონდეს რო სითხე ჩამოდიოდეს და არ გროვდებოდეს კარტერში,ქვემოთ დაუდებ რამეს და ეგაა
-დააყენე სვეჩები+ბაბინები
-ჩაასხი ზეთი და დაქოქე-თუ სისველე აღარაა პორშინზე ეგრევე თავისუფლად დაიქოქება თუარადა დაგისველებს სვეჩებს-ნუ დახსნი დაწმინდავ და ახლიდან ცდი არაა ეგ პრობლემა
-დაქოქავ თუარა იბოლებს მაგრა,შეათბე ძრავი და გაიყვანე და 30-40კმ ატარე სუ დატვირთვაზე 5500-6000 აბაროტზე რო იაროს ეგ მანძილი,კარობკიდან დაბალ სიჩქარეში და მაღალი ბრუნი,140-ებით და რამე სუ არაა აუცილებელი,ბოლვაც გაუვლის ამ დროს
-ამის მერე ზეთი მზად უნდა გქონდეს შეაყენე და ეგრევე შეცვალე ზეთი
თუ ცილინდრს დარხეული არ აქ,კოლცოები დამჯდარი არაა და უბრალოდ გაჭედილია ეშველება 95%
ჭამას აუცილებლად დაიკლებს და კომპრესიაც მოემატება ყველა შემთხვევაში
შემდეგ მიიყვანე და კლაპნის სალნიკები იყიდე და შეაცვლევინე-წესით სულ უნდა გამოსწორდეს ჭამაც და ყველაფერი
ზედა პროცედურას რაც შეეხება ყველა ვარიანტშ კაია ,ჩემ მანქანაზეც რამოდენიმეჯერ ზედიზედ გავაკეთე ,რაც არ უნდა მანქანა იყოს 100 და მეტი პრაბეგი რო აქ ჭუჭყი კოლცოზე,პორშინზე,კლაპნებზე ედება შანსი არაა და ამ პროცედურის მერე ეს სითხე კოლცოებზეც რო ჩადის ალბობს სუ ჭუჭყი თუ რამე აქ რასაც გაზაობის მერე გამოიტანს+გახსნის კოლცოს თუ მიჭედილია იმიტო რო გალღვება + პარი რომელიც იტრიალებს მოხსნის ნაგარს კლაპნიდან,გალოვკის ქვედა ნაწილიდან და პორშინებიდან,
რო მძიმდება ნაგარისგან პორშინი,კლაპანი გაწევა აკლდება მანქანას ,რო მოხსნი ნაგარს და მეომატება გაწევაც ,მოკლედ ყველა ვარიანტში კაი რამეა და გაფუჭებით და რამე არაფერს დამართებ ძრავს
პროცედურის დროს არავითარ შემთხვევაში არ დაატრიალო სტარტერი სანამ ზედ სვეჩა აყენია და სითხე ასხია-გიდრო უდარს მიაღებინებ ეგრევე
წარმატებები და დაწერე ტუ რამეა რას იზავ