1.6 - გონიათ რო ცოტას წვავს სინამდვილეში ტაჩკაა და 1.9ზე მეტს წვავს
1.9 - უპრობლემო ძრავი, 6 ცილინდრიანებთან შედარებით 2-3 ლიტრით ნაკლებს წვავს, თუმცა საკმაოდ ნელია და კუანა ხმა აქვს
2.0 - ნორმალური ხმა აქ, თუმცა 6 ცილინდრიანისთვის ნელია
2.2 - 2.0ზე სწრაფია, მაგრამ წვავს 3.0ზე 1 ლიტრით ნაკლებს, შეიძლება ითქვას არც სწრაფია არც ეკონომიური
2.3 - იგივე რაც 2.2, თუმცა ცოოოოოოოოოოოოოტათი უფრო სწრაფი, წვავს იგივეს, და ნაწილები 2.2ზე უფრო იაფია
2.5 - საკმაოდ ნორმალური გაწევა, კაი ხმა, წვავს 2.8, 3.0ვით. ხშირად იმათთვისაა, ვისაც ახალი ძრავი უნდათ, მაგრამ 3.0 არ უნდათ ან არ მოსდით
2.8 - ლეგენდარული ძრავი საქართველოში

, რომელსაც კაი ხმა აქ, კაი გაწევა აქ, თუმცა წვავს 3.0ვით და მაგაზე ნელია, ხშირად იმიტომ ყიდულობენ რო 3.0 ძვირია, ხოლო 2.8 როგორც წესი იაფია, ვინაიდან 2000მდე გამოდიოდა
3.0 - კაი ხმა, კაი გაწევა, წვავს 2.2-ზე 1 ლიტრით მეტს

ძვირია მოხმარებაში, მაგრამ ბევრად არ ჩამორჩება 2.2 და 2.5ს
რავი მემგონი ეგრეა

თუ რამე არასწორად ვთქვი შემისწორეთ
This post has been edited by N1KSONA on 10 Jul 2013, 18:54