კაროჩე გალოვკაა მაგ ალტეზას მთელი მუღამი გააცოფიანებ გალოვკას გაგძვრება 1K მინიმუმ რასპრედვალებში +500$ პრუჟინებში + შკივები + ბლოკის ზაგლუშკა +200 სპეციალური პრაკლატკა, მერე მაგ ყველაფერს სტოკი შატუნი ან აიტანს ან არა ეგეც გაგძვრა 400-500$ ყვეალზე ცოტა, ვკლადიში ბოლტები პორშინებიც ბარემ მარალი კომპრესიის და კომპი, ტრიალებს 10 000ს

კალცოზე არი მტყვნელი ვითომდა 4აგე-ს გაახლებული ვარიანტია დიდი ლიტრაჟით მარა ჰაჩიროკუ უფრო მეტს ტრიალებს რო რამე. ალტეზას თუ დააკვირდები მაგრად არი ნაცადი რო დამსგავსებოდა AE86-ს ხასიათში უბრალოდ გადმოიტანეს ყოველდღიურ მანქანაში, ძრავის მდებარეობა აქ ზუსტად ისე როგორც AE86-ს რაც შეილება უკან ხადავოიც საკმაოდ რთულია ბევრი რამეა აქ უკანაც და წინაც, მანევრიც მაგარი აქ და ტორმუზიც, წონის გადანაწილება აქ მიახლოვებული როგორც აგრესიულ AE86ს პროსტა აქ ლიმიტირებულია ელექტრონიკით, მაგაშია ამ წუნიაჩკების მუღამიც რო ყიდიან მილიარდებათ, თუ დაახარჯავ გამოდის კარგი რამე უბრალოდ ძვირია, ტრეკზე გაძეძგილი ალტეზა მაგარი რამეა ძაან შესაამისად მრ2 და ტურბინიანი თუმდაც ალტეზა ტრეკზე ცოდოა მარა მაინც მოჟნა, თუმცა უპირატესობა ატმოს აქ. სტოკის კვალობაზე 1Kს ჩარევის პონტში მაგრად იცვლება ხოდი მანქანის დაჟე კომპიც რო სტოკი იყოს. მხოლოდ გალოვკას რო მოკიდო ხელი, მაგალიტად მრბ222

(დაზუსტებით არ ვიცი მაგრამ მგონია) ჩემი მანქანა იყო ეგ სუ პირვლად და ეგეთი აშუშენია არცერთ ალტეზაში არ არის რაც მაგას აქ თხოვე დაჯექი და მიხვდები, რასპრედვალები არამგონია რადგან გაბმულად 750 ბრუნი უჭირავს მარა არის პატარა ეშმაკობებიც ალტეზას ძრავში

)
ხოდა როდის შევაგდოტ იამაზე ეგ ტეზა და შევძვრე კლუჩებით ხელში