მე როგორც იქნა ვაგარკვიე რა ჭირს ჩემს მანქანას

რატომ ისვრის ბენზინს? რატომ შავდებას სვეჩები მეორე დღესვე? აი რატომ:
გუშინ სუბარუს რომ დავუდექო დაბალ აბაროტებზე ეგრევე წინ გავდიოდი, როგორც კი ტურბო თავის პის აღწევდა მაშინ მეწეოდა (იდეაში ამ დროს მე უნდა მივფრინავდე

)
ჰოდა რა ხდება - როგორც კი წნება გაცდება 0.2 ბარს და გარბის მაღლა 0.85 ბარისკენ ამ დროს სელიკა არანორმალური რაოდენობის ბენზინს უშვებს მატორში, ბუსტის დაჩიკი კი მიჩვენებს 0.8 ბარს მარა სინამდვილეში ქვემოთ ჰაერი არანორმალურად გასდის, ანუ სემსი გამოდის - ძაან ბევრი ბენზინი და ფატიურად ჰაერის გარეშე....
ეს პრობლემები დაიწყო სვეჩების და ბენზინის ფილტრის შეცვლის მერე, თავიდან სვეჩებს და უკვე მესამე პარტია სვეჩები დავაყენე

, სინამდვილეში ვერსია ასეთია - ძველი ბენზინის ფილტრი ძაან გაჭედილი იყო რომ მოვხსენი და ეტყობა არ ატარებდა კარგად ბენზინს და ცოტა ბენზინით და ცოტა ჰაერთი შედარებით ნორმალური სმესი გამოდიოდა

- ეს როცა ვითომ ხოდზე იყო რომ მეგონა (არადა მაგ დროს მაგრად გავასწარი სუბარუ ლეგასს მექანიკას).
ჰოდა ფილტრი როგორც კი შევცვალე მაღალი წნევით შესულ ბენზინს ის რაოდენობის ჰაერი რომ აღარ ხვდება მაი მაქ ენძრევა

ჯერ ვერ გავიგე საიდან აპარებს მარა ხმა ისმის

ისე კიდე საღოლ ჩემს მანქანას ესეთ პირობებში კიედ კარგად დადის

, გამოდის რომ ბუსტი მატორამდე არ არწევს....