Piani Master3.5შიც იყიდი გაუბედურებულს
4.5 -5 ამდე საკაიფოს
5 ზევით რაღაცა თესლობას

და 5 ში სედანი თუ ჯობდეს ოვერალ რევიუს თუ გავუკეთებთ ალტეზას უნამუსო ვიყო

საკმაოდ კომფორტულია სტოკ პადვესკაზე ნორმალური შუმაიზოლაცია აქ საკმაოდ სწრაფია ქალაქისთვის მექანიკა 10 ს წვავს წყნარი სიარულით პერედოკი იასნად რო გამძლე და ჯიგრულია მატორი არ დასტუკვია ჯერ მგონი საქართველოშI არავის , ზეთს არ ჭამს , კარობკა არ იშლება , ელექტროობაც საკმაოდ ხარისხიანიაქ ოდნავ ფაქიზი ბაბინებიაქ თU სვეჩებს არ შეცვლი ნაგრუზკა ადგება ბაბინებს და მერე იწვება აბა რას იზავს. ვოზდუს უნდა ხოლმე გაწმენდა .
დიზაინიაქ ძალიან დახვეწილი 15 წლის მანქანისთვის ბევრ 2013 წლის მოდელის დიზაინს მირჩევნია
კარგი სატარებელია მანევრირებადია და სასიამოვნო პოზიცია გაქ კაროჩე
კარგად ღუღუნებს ძრავიც პრიატნად
დიდი ბაგაჟნიკიაქ დაჟე ფორთოჩკით დაკიდული ჭერის დიდი ###ობა პლასტმასები როა ის ჩავტიე მანქანაში 1 ხელ

კარგი განათება კარგი აუდიო სისტემა კომფორტული სკამები , ქარხნულად ჯიგრულად ბევრი ზაშიტნიკიაქ კაპოტქვეშ ძაან სუფთადაა ყველაფერი , საკმაოდ ბევრი სათავსოებიაქ და რავიცი კაროჩე ყველაფერიაქ რაც გჭირდება კაცს
რესტაილინგს უკვე მოკლე ხიდიაქ ახალი ბაბინებიაქ რომელიც უფრო გამძLეა და რორამე აქვე იშოვი რავ 4 ის მიდის ახალი თესლი სპიდომეტრიაქ თავისი ეკონომაიზერით და შუაში ტახომეტრით
+ ყველაფერი აქვს ძაან მარტივად და ჯიგრულად გაკეთებული საშUალო დონის ხელოსანიც კი საკაიფოდ გაერკვევა და მიაგნებს , მიუდგება ყველაფერს .



ესეც ტრაკი როგორ მიქონდა ტესტი

რ18 15 კგიან დისკებზე
This post has been edited by Faniack on 21 Sep 2013, 18:15