Dirtyრავი ძMაო შენ თუ არ გააუბედურებ და ნორმალურს ჩამოიყვან ცვეტში არ შეგიქმნის პრობლემას. 2 მე მყავდა 2 ჩემ ძმაკაცს და აგერ კლუბშიც ბიჭებს ყველას ვიცნობ

ყველაზე მეტად მე გამაწვალა მგონი ჩემმა პირველმა მანქანამ მარა ჩემივე დაუდევრობის და უცოდინრობის გამო 12 წლის სვეჩებით იყო მანქანა და მე დავგაზაობდი ჩემთვის და ბაბინებს ვწვავდი პანტაპუნტით 500ლარზე მეტი დამიდჯა ეგ ბაბინები 3 ცალი დავწვი

დალშე ცვეთადი ნაწილები იშოვება უპრობლმეოდ პერედოკის ნაწილებსაც იშოვი დაშლილსაც და ახალსაც (ზოგადად იგივე ფასიაქვთ ძაან ცუდი როჟაა დაშლილებში ...)
ვიზუალურად ძალიან ლამაზია ყოველდილით რო გახვალ და შეხედავ გაგისწორდება ბევრ ბევრად ახალ მანქანაზე ეფექტურია. საკმაოდ შუსტრია მექანიკურად საკმაოდ მყარი მანქანაა კარგად "შეკრულია" ცოტა სალონის დაბალი ხარისხი ტეხავს ზედმეტად ბევრი პლასტმასია მარა საერთოჯამში ეფექტურია შიგნიდანაც ლამაზადაა ყველაფერი.
საკმაოდ მარტივი კონსტრუქციააქ ნებისმიერ ცოტა აზზემოსულ ხელოსანს შეუძლია ძირითადი რაღაცეების გაკეთება.
6იანი კარობკააქ და ტრასაზე 7-7.5 წვავს ჯიგრულად მექანიკაც და ავტომატიც
კარგი აუდიო სისტემააქ ქარხნულად , ქსენონები , კლიმატი
ნორმალური ზომის ბაგაჟნიკიაქ სათავსოებიც ჯიგრულად აქ სალონში ჭიქების და ა.შ
ჯდომის პოზიცია ძაან ჯიგრულად ჯდება 190 ვარ და საკაიფოდ ვეტეოდი რული ხელში კარგად ზის(ცოტა შეიძლება ტილტი ქონდეს ხშირად აქვთ ხოლმე ტეზებს)
მაღალ აბაროტებზე კარგი როჟა ხდება გაწევაც ეტყობა საკაიფოდ და ხმააქ ძალიან სასიამოვნო მატორს და კარგი სპორტული გლუშიწელი თუ გიყენია იმას ხო საერთოდ.
რავი რაც მახსენდება ესარის

თუ ყიდვაა 2001+ იყიდე რესტაილინგი რს200 მექანიკა 4 შეფასებით 120-130 გარბენით თუ ვიზუალურად აბვესი ექნება მთლად კარგი

5.5 ში უნდა ჩაეტიო განბაჟებიანად
ამ ფასში ამაზე კარგს სედანს ვერ იყიდი ტროიკასაც ც კლასსაც და ა4საც მირჩევნია მე პირადად ოღონდ სანამ არ იყოლიებ და არ გამოცდი ვერ მიგახვედრებ რატო ასე ძნელი გადმოსაცემია პროსტა უკეთესი მანქანაა როგორც ასეთი.
+ ღმერთა დაგიფაროს და საკმაოდ მყარია 2 ჯერ მოვყევი ავარიაში და ორივეჯერ ტანკივით იყო ისეთ სიტუაციაშI რო სერიოზულად უნდა დალეწილიყო იდეაში.