მე აღარც სინოფტიკოსების მჯერა და აღარაფრის. ცივი ზაფხული ხო იყო? ხოდა წესით ცხელი ზამტარი გვექნება

კიბატონო გასაგებია ყველაფერი რაც შენ დაწერე და ჩამოაყალიბე, მაგრამ ფაქტები ცოტა ჯიუტია ხოლმე

ეგრედ წოდებული სუბარუ Fორესტერი ხო განთქმულია თავის კვადრო სისტემით და აღმერთებენ?
ძმაკაცს ყავდა STI ანუ ცოტა გრძელი შიტოკებით. მოხდა ისე რო მანქანის მოტრალება დააპირა და რო მოუხვია შევიდა ზადნით ცოტა მაღალ თოვლში სადაც გაკვალული არ იყო და უცბად ვსიო გაქვავდა მანქანა, დაჯდა პოლზე, ხან წინა ბუქსაობდა ხან უკანა მაგრამ ვერაფერი ვერ ვუშველეთ, წავედით მერე ლაფატკები ვიშოვეთ და გამოვხვეტეთ და ძლივს გამოვედით

აბა ეხლა ეგ საქმე იყოო?
დალშე ჩემი ყოფილი აირტრეკით შემდეგ წელს წავედი ისევ ბეთანიაში და ვუყურებ რო სულ ჯიპები დგანან, ისეთი თოვლი იყო რო სედანით ამოსვლა წესით უნდა გაჭირვებოდა კაცს.
გავიდა 2 წუთში და რას ვხედავ ოპელ კორსა არ მოდის ხალხით გატენილი ამ თოვლში და პადიომებზეე?
იასნია მაგრა გამეცინა და გავიფიქრე ეხლა რა პრივილეგია აქვს ამ ჯიპებს რაც აქ არიანთქო?

მერე წავედი ბაკურიანში, ნუ იქაც მგონია რო 4 ვედუშიან ჯიპზე ვზივარ სერიოზული ზიმნი პაკრიშკებით და უცბად გადაიხარა მანქანა და 1 პაკრიშკა რაღაც ორმოში ჩავარდა და ვსიო დამთავრდა ყველაფერი, სანამ 5 თუ 6 კაცი არ მოვიდა და არ ამომათრიეს ვერ ამოვდიოდი

გავიხედე და რას ვხედავ CLK430 დაკატაობს ბედნიერად ამ თოვლში, ისე რო არც აღელვებულა

იმის მერე ძმაო ისე ვიყავი სადაც მივდიოდი, ჩემი პატარა ლაფატკა დამქონდა რო თუ გავიჭედებოდი მერე გამომეხვეთა თოვლი რო არ ჩავრჩენილიყავი სადმე ტყეში თუ ჯანდაბაში

ხოდა მომკალი და ვერანაირად ვერ დავიჯერებ იმას რო ცოტა დიდ თოვლობაში სედანი 530XI იქნება თუ A6 რამეს იზავს განსაკუთრებულს.
ისევ ჯობია დააყენო უკანა ვედუშძე კაი ზიმნები და ქალაქში რაც მოვა თოვლი ნელ ნელა იარო და ბეზ ბაზარა გადაადგილდები ასე თუ ისე უსაფრთხოდ.
ყველა 4 ვედუშიანი სედანი არის ზედმეტი ფულის და ნერვების შეჭმა მეტი არაფერი.