insomniacსაფუძველშივე შეცდომით აყენებ საკითხს, რადგანაც შენი მოთხოვნები უნდა ცამოაყალიბო მე დაგიწერ ახლა, რაც ვიცი და ჩემი თვალსაზრიზით რა არის + ან - და შენ აირჩიე.

თავიდანვე შევთანხმდეთ რომ ნაწილები ყველანაირი და ყველა ხარისხის იშოვნება ორივე მოდელზე.
მოკლედ არანარირად არ შეიძლება ამ 2 მოდლის შედარება რადგანაც აფსოლუტურად სხვა და სხვა კლასისი მანქანებია, პასატი მაღალი კლასია ჯეტა კიდევ დაბალი გოლფ კლასი.
ჯეტას + ები: თუ მომსახურების ეკონომიურობიდან ამოვალთ ჯატა სჯობს, რადგანაც მარტივი პერედოკი აქვს, თავი ბოლო საუკეთესო ხარისხის ნაწილები რომ დააყენო პერედოკში 200 ლარს არ გასცდება, წვის ამბავში გამართული 2.0 ან 1.8 მქანიკა (ხაზს ვუსვავ მექანიკა და არა ავტომატი) 8-9 ლიტრს წვავს ტრასაზე 7 ლიტრი საშუალოდ ეს წვის ამბავი საერთოდ პირობითია სიარულის მანერას გააჩნია, დალშე კომპაქტური პარკინგისთვის.
- ები, არამც და არამც ავტომატიკას არ გაეკარო რაც არ უნდა გითხრან და რა ფასშიც არ უნდა გაგეჩითოს, გარანტიას გაძლევ 1-2 წელიწადში თუ მანადე არა სისხლს გაიშრობს და ფულს დაგახარჯინებს და ბოლოს ან კაპიკებში გადააგდებ ან გაამექანიკებ, ცოტა ხმაურიანია, უხეშიც ამადროულად.
პასატის + ები: ძალიან კი მეპარება ეჭვი რომ 1,8 ან 2,0 ნორმალურ მდგოამრეობაში იყიდო რადგანაც მაგ კომპლექტაციით მხოლოდ ევროპულები ან იაპონურებია (მარჯვნივ საჭეიანები), ამერიკულში ეგ ძრავები არ დგებოდა, დალშე კომფორტულია ბევრად, სალონში დიდი სივრცე ერგონომიკა ნორმალური აქვს წვის ამბავშიც ჯეტას გავს მხოლოდ ამ კუბატურებზე, ნორმალური ტიპტრონიკი აქვს თუ გაოხრებული არაა პრობლემებს არ შეგიქმნის.
- ები, ძვირი შასანახი რადგანაც პერედოკი შედგება 12 დეტალისგან და თუ ორიგინალებს არ დააყენებ დაგტანჯავს არა და ორიგინალები სადრაც 500 დოლარიდან იწყება, თუმცა ორიგინალებიტ თუ სოფელ სოფელ არ დადიხარ ნორმალურ ხმარებაში 2-3 წელი გაგიქაცავს, თუ იაფს დააყენებ წელიწადში ერთხელ რაღაც უეჭველი გექნება შესაცვლელი.
ხელოსნებს რაც შეეხება ბუნებრივია ჯეტას მომსახურება უფრო იაფი ჯდება ვიდრე პასატის.
არ ვიცი რამდენად დაგაკმაყოფილა პასუხმა ესაა რაც შემიძლია მოკლედ ჩამოვაყალიბო ჩემი აზრი დალშე დიდი საკითხია, შაბათობით ასრა პატკთან ვიკირბებით მოდი და უფრო აგიხსნი რა და როგორ სხვანაირად რავი ესაა

ხო კიდევ ყველაზე მნიშვნელოვანი ყიდვის წინ მანქან ძალიან სერიოზულად უნდა შამოწმო, რომ სამომავლოდ პრობლემები გამორიცხო, წარმატებები ძმა თუ კიდევ რამით შემიძლია დახმარება მზად ვარ
F4R2აგრესია გაქვს ჯეტებზე?

მე ვერ დაგეთანხმები, მე მყავს ბორა/ჯეტა 4 მოუშენი და დამერწმუნე 10 თავით მაღლა დგას პასატზე,

ცოტა ნაკლები სივრცე და ნაკლებ კოფორტს თუ არ ჩავთვლით, ისე ზემოთაც დავწერე არ შეიძლება ამ ორი მოდელის შედარება.