კი მხოლოდ ტოდას პორშინი, აბსოლიტურად სხვა ძრავია რედტოპ 3სგე-ს კი გავს მარა ტურბოს პონტში ვაფშე სხვაა ძველი 3სგე ხო საერთოდ დაჟე 3სგტეც სულ სხვა, მოკლედ არ იშოვება ან ტოდა ან ქასთომი ან დაბალი ძალა

ნუ კოვანია მარა ცხოველი არაა ანუ 500 ცხენის ძემოთ შეილება პალეცი პლასტელინივით გაიჩითოს მაგ ძალაზე სტოკიც გაქაჩავს თავისუფლად, თან სტოკი კლაპნის ჭრილები აქ, კლაპნის დიამეტრი ანუ, რო მივწერე ტოდას ახალი დამიმზადე ოღონდ დიდი კლაპნით თქო არაო შენთვითონ მოაჭერიო და ეგ არ დამევასა

ამ ქასთომში კლაპანიც ოვერბორე გავაკეთებინე მაინც რა იცი რა ხდება მომავალში. ცპ-ს პორშენია იანვრის მერე ამ პორშინზე ვწვალობ და ვიცდი. ცპ-მ თავის თავზე აიღო ყველაფრის გაიასნება მე არ მენდო პორშენის გაგზავნა რო შევთავზე ასეთი მარა დაბალკომპრესიიანი თქო და თვითონ გააიასნა ყველაფერი ტოდასთან ცალკე და ტოიოტასთან ცალკე რავი მე ეგრე მეუბნეოდნენ რო ვუცდით ტოიოტასგან პასუხსო კლაპნის ცენტრებიო და ზაზორებიო და მოკლედ დაგველოდეო და დაგიმზადებთ ზუსტად იმას რაც გჭირდებაო. ღორულად მივწერე

1000 ცხენი 40 პსი უნდა გაძლოს მეთქი
ისიც დააყოლეს რო რაც ბაზარზე იყიდება პორშინებიო პალეცი ყველას ერთი აქო დაჟე ქასთომსაც (ცპს პროდუქციაზეა საუბარი) 40 პსი რო ვახსენე წნევა მაშინ მკითხა პალეცზე ზუსტად თანხა გაიზრდებაო რატო თქო რო ვკითხე მიპასუხეს სტანდარტი პალეცი ვერ გაძლებს 30-35პსი რეგულარული დატვირთვითო და 40 ზე ხო საერთოდ ზედმეტია ლაპარაკიო. კაროჩე პალეცი ღირს ვისეკოს პორშინის ფასი

ეგეც რაღაც სუპერ მუპერ შენადნობია.
This post has been edited by sa_4ok on 3 Sep 2013, 15:24