გარედან ხო

შიგნიდან არ ვიცი. ჩვეულებრივი ტეზას კარობკაა ოღონდ რადიკალურად განსხვავებული გადაცემებით

) 3 მიდის თითქმის იმდენს რასაც ჯამში სტოკი ტეზა.

5-6 სიჩქარის განსხვავება ვერ დავამუღამე ერთხელ ვცადე (ან კარგად ვერ ვცადე) ერთი და იგივე სიჩქარით სიარულისას ბრუნები ერთი და იგივე ქონდა 5-საც და 6-საც

ხიდი 2 ვეი ლსდ-ეა ტკაცატკუცით დავდიოდი და დაღმართზე არ გორდებოდა

ხიდს სხვა გადაცემა აქ ეგ თითქმის დარწმუნებული ვარ, მარა არამგონია ეგ მაგაზე მოქმედებდეს რაც ზემოთ დავწერე 5-6 სიჩქარეზე. ცეპლენიეც კერამიკა მაქ ოს-გიკენის 650პს-იო და უფრო ბევრი NM-ო ესე იუწყება ოს გიკენი და რავი. 1.6Kც ეგ ღირს მაგისი ალტეზა დედა #####ან

ესენი კიდე კაი მოყვა მანქანას თავიდანვე თორე ხო მხევდა წნევა კიდევაც მაგდენი ცეპლენიეშI რო გავისროლო

ახალი ეყენა მაგრად გამისწორდა რო ვნახე და ზიპინებდა კაი ხანს ივლის ეგ ცეპლენიე
This post has been edited by sa_4ok on 3 Sep 2013, 16:46