ეგ ვიპოვე რუსულ ფორუმებზე ეგ ზეთი მიდის
http://www.rikat.ru/_upload/dc3c/kle5100004.jpg 
როგორც გავიგე 12 ლიტრა ჩადის
სად უნდა იპოვო აზზრზე არ ვარ
ვიცი რომ Honda Fit ში honda hmmf ის მაგივრათ ATF Z1 ასხამენ ხოლმე აქ მაგრამ უქეტესობას ვერავინვერ გრძნობს მაგრამ სხავ ზეტებიდან განსხვავებით გარეკვებს არ იწყებს კარობკა.
მე იმენნა სანამ ორიგინალი ზეთი არ ჩავასხი არ გაუარა სიმპტომებმა Honda Fit ზე მაქვს საუბარი , ეგეც ვარიატორია და მიტომ ვამბობ მაგაზე ეხლა
* * *
რამოდენიმე ჯერ ჩავასხი Mitasu CVT FLUID ამას უწერია ყველა იაპონური ვარიატორების მხარდაჭერა განსაქუთრებული დიდი შედეგი არაფერი მაგრამ ATF Z1 თს ჯობია
თუ ვერ იშოვეთ ორიგინალი ამსი ჩასხმა მოგიწევთ . ფასი 24-27 ლარამდე თამაშობს ლიტრა . 150 ლარს ვაძლლევდი 6 ლიტრაში...
ორიგინალი ზეთი honda hmmf როგორც მახსოვს 28-30 ლარი ღირდა.
თეგეტაში 40 ლარს ითხოვდენ ....
ჩემი 24-28 სექთემბერს ჩამოვა ტაკ ჩტო ჩემსას აგვიანდება ჯერ
* * *
გადავერთოთ გაზის აპარატურაზე დღეს ვქექე myparts.ge და ვნახე მხოლოდ ეგ 3 კომპანია ვინც აყენებს გაზს
http://www.myparts.ge/parts_details.php?part_id=6594673http://www.myparts.ge/parts_details.php?part_id=6421491http://www.myparts.ge/parts_details.php?part_id=6022774მგონი ჯობს დაველოდოთ ერთმანეთს და რამოდენიმე ერთად რომ შევგროვდებით გადავწყვიტოტ სად დავაყენოთ გაზი
ვისაც აქვს დაყენებული კარგიიქნებოდა თუ დაწერდა სად დააყენა და თუ რამე დეტალები იცის მაგის შესახებ თუ დაწერს კაი იქნებოდა
რომ შევხდებით მერე ყველანი თან ვნახავთ ვის როგორ აქვს დაყენბული და უფრო გავერკვევით სად ჯობია და როგორ დაყენება
კიდევ ერთი ერთს დაწვრილებით დავეკიტხე რა აპარატურას აყენებს ამ სკაყლაინებზე
tomasetto AT-04 და BRC არის ორი ვარიანტი მე 3 თაობა დგება
ვნახე ოფიციალ საიტებზე
http://www.tomasetto.com/a_ENG_32_1.html ეს არის tomasetto AT-04 ის აპარატურის აღწერა და გათვლილია 100-140 ცხენის ძალიან ძრავებზე
BRC რაც ეხება ეგეც ვიპოვე 100 KW უწერია დაახლოებიტ 142 ცხენის ძალაა
2.5 ზე 215 ცხენიანზე რომ დააყენებ მოიკლებს სიმძლავრე საკაიფოდ რა თქმა უნდა როგორც იძახიან კიდევაც პატრონები
და ეხლა კიტხვა ჩვენ მანქანებზე 3.0 ებზე მაქ საუბარი რომელსაც 260 ცხენი აქვს ამათ რაუყოთ ?
წესით არ უდნა იკლებდეს რადგან გაზის თბო ენერგია მეტია კუბზე ვიდრე ლიტრა ბენზინზე და ოქტანობა მეტია CNG (მეთანი) მაქ საუბარი და არა LPG (პროპანი) რომელიც პოპულარულია რუსეთში და ნამდვილატ მოილლებსსიმძლავრე რადგამ მის თბო ენერგია გაცილებით დაბალია ...
ნუ კაროჩე შორს რომ არ შევყევე ბევრი ძებნი შედეგათ ვიპოვე ეგეთი რამე
Tomasetto AT-12
http://www.tomasetto.com/a_ENG_97_1.html ესეთი არის 2 რედუქტორი CNG (მეთანი) სათვის მაგრამ აქ ვისაც არ ვკიტხე არავსი არ აქვს
Basic model RMAT3800: with internal solenoid valve between 1st and 2nd stage, it is suggested with maximum engine power of 250 HP, with flows till a 35 Nkg/h (cng density 0.68 kg/m3).
Model HP RMAT3820: with high-pressure solenoid valve at the inlet, it is suggested with engine power till 400 HP, with flows till 70 Nkg/h (cng density 0.68 kg/m3).
მგონი გასაგებია 2.5 იანიებსითვის ხელსაყრელი ვარიანტი იქნებოდა Tomasetto AT-12 RMAT3800
ხოლო 3.0 ებისთვის Tomasetto AT-12 RMAT3820
ჩემი აზრით ეგ აპარატურა უნდა ვეძებოთ და შესაბამისათ მცოდნე ხელოსნებიც რომ დააყენონ ჩვენს ძრავებზე ...
აბა ვის რა მოსაზრებები გაქვთ ?
* * *
თბო ენერგიის შესახებ ყველა საწვავის ტიპებია აქ ტუგაინტერესებთ წაიკიტხეთ
* * *
ნისან სკაილაინი 2001 წლიანი როგორი მანქანაა? ეგ თემა არ დავკარგოთ ბევრისთვის საინტერესო ინფო დავდე აქ