Jameson
სწორად აღწერა ყველაფერი , ათვლის წერტილი ნასტროიკისას TPS ია იგივე ლოადი და ან მაპი ან მაფი ...
ძირითადად ორივე ერთი ჩორტია ორივე ვოლტაჟით მუშაობს 0 0.36 -4.7 -5.2 ვოლტი
ჩემთვის მართალი გითხრა მაპი უფრო მოსახერხებელია ყველაფერი თავიდანვე თვალნათლივ ჩანს და სულ არაა საჭირო მკითხაობა იცი რა წნევაზე ლოადი სად იქნება მიაჯვავ ბენზინს და ეგაა

) ნუ ეს ისე ინფორმაცისსთვის რაც შეეხება მაფს მანდ საქმე სხვაგვარადაა , ის სმესის გრაფები რომლებიც დამიდია დანიოს ნასტროიკისას საკმაოდ შრომატევადია და გამართლებული რომელიც დამოკიდებული უკვე აღარაა არც ატმოსფერულ წნევაზე და არც ამინდზე თუ რათქმაუნდა სხვა ასპექტები სწორადაა შერჩეული, ამის ხარჯზეა რომ ამდენი მანქანა რომელიც სწორად იყო გამართული უკვე წლებია ხელშეუხებელი დადის ნუ ეს იმ ხალხის საყურადღებოდ ვინც ჩინურ ბარიერს ჯერჯერობით ვერ გადაახტა დროებით...
MაP ძირითადად დრაგსტერესბისთვისაა ისეთი მანქანებისთვის რომლებიც უკიდურესად დაბალი ზაჟიგანიით და მაღალი ბუსტით მოძრაობენ ამ თემას რომ გავყვე ეხლა ძალიან შორს წამიყვანს,
Kvanto_GT
რაც შეეხება კონკრეტულად შენ შეკითხვას ვის როგორ ურჩევნია ეგ სხვა თემაა ახირებაცაა და კაპრიზიც ვინ რასთან მუშაობს ადვილად თუმცა ორივე იოლია და რომელზე მეტი დროის დახარჯვაც არაა საჭირო ის უფრო ადვილია

ძირითადად არცერთ ფორუმზე და არსად დაჟე EFI ზეც კი თვითონ (ვერ ვიტან ამ სიტყვას) ტუნერები არაფერს წერენ, ასეთი პროჭი სასტავია არ უყვართ უბრალოდ ინფორმაციის დაშეარება იმიტომ რომ ამ ინფორმაციაში თვითონ დრო და რესურსი ჩადეს და გაეგებათ კიდეც ალბათ, სხვა მხრივ კიდე ფორუმებზე წერენ ისევ და ისევ უზერები რომლებიც მისულები იყვნენ ისევ ტუნერებთან და რაც იმათმა უთხრეს ის დაწერეს.
ჩემგან ნუ გწყინს კიდე უკვე საკმაოდ დავიღალე ბევრი რამის წერით ფორუმიც კი მთელი 2 წელი ვინახე მარა კაციშვილმა არ იაქტიურა უფრალოდ ინფორმაციისთვისაც კი, ინფორმაციის გაცემა არ მეზარება მაგრამ როცა ვუყურებ როგორ განაგრძობს გრუზინული მენტალიტეტით იგივე სიჟიუტეს მერე იღლები და იკიდებ...
მოკლეთ ჩემი გადმოსახედიდან MAP არის ადვილი და მისაფუჩეჩებელი
MAF არის ტვინის ტყვნა საათობით მანქანის წვალება ყველა პარამეტრზე მაგრამ სტაბილური და მისაღები ყოველდღიურობაში
MAP is for racing
MAF for everyday using
რაც შეეხება ამ ტექსტს კიდე ასეთი რეის კარი ჯერ საქართველოში ან არ დადის ან არ ვიცით რას დავუძახოთ

მეორე შემთხვევა კიდე ბევრს ყავს თუნდაც აქ ნისანის ფორუმზე
სხვათაშორის ტრეკის მანქანები 80 პროცენტი მაფზეა
სტერეოტიპები კიდევ რომ მაფს დიდი ინფო არ შეუძლია დაამუშაოს უკვე დამისხვრა, კაპსულებია უკვე ისეთები რომლებიც 1500 ცხენამდე ითვლის
მოკლეთ ყველაფერი შედარებითია და ვის რა ურჩევნია ისე ალბათ, ჩემთვის ვერდიქტი ისაა რომ საკუთარი მანქანა მირჩევნია მაფზე მყავდეს მაგიტომაც ჯერ ჯერობით არ მაქვს პერსპექტივაში გადავიდე მაპზე, მითუმეტეს მინდა 800 მივუკაკონო

ეს Z32 ის მაფია ყველაზე დიდი მაფი ნისანზე, რომელიც ასე თუ ისე გარკვეულ დისკომფორტს იწვევს დაყენებისას თუმცა საათივით მუშაობს , ასეთი სტილის მაფებია თითქმის ყველა ძველი სისტემა
დალშე უკვე არის ფორდ რეისინგის, რომელიც კაპსულაა და პაიპინგში იდება და მერე HPX ები
ბოლო ორს ბექპრეშერის პრობლემა მოხსნილი აქვს და ნუ ერთ ერთი სვიანას GTR ზე დგას რომელის აგგერ უკვე 2 წელია ხელშეუხებელი და დის 400+ ცხენზე საბურავზე
This post has been edited by gudo on 9 Dec 2013, 10:39