დაგესვარკებინა მერე რაღას წვალობდი

წვალეებააა პროსტა და დროის ხარჯვა თორე დაშლი და დააშიმინგებ არაა პრობლემა დაამუღამებ პირველია ძნელი მარტო.
tornike-404ბევრნაირი ბლოკირებული ხიდი არსებობს, ესე ვერ იტყვი, ყველაზე ბაევოი ბლოკირებული ხიდი არის 2way დრიფტისთვის რასაც იყენებენ 100% ბლოკირებაა.. დანარჩენები სხვადასხვანაირებია და ბევრნაირი არსებობს. სვარკას რაც შეეხება 2way-სნაირად ბლოკავს.. რაც დაგირეწეს ცეპლენიაშია მარტო სხვაობა, სვარკას ვერ გაუთიშავ ბლოკირებას. რაც შეეხება სვარკის +/- ებს რავი რა გითხრა 2 way მართლა ჯობია მაგრამ 2 way ღირს 1000$ და სვარკა 30 ლარი და ჩემი აზრით მაგხელა უპირატესობაც არ აქვს 2way-ს რომ მაგდენი ღირსდეს, მარა 2 way ჯობია სვარკას.
ორივეს მინუსი ისაა რომ ქალაქში ძალიან არაკომფორტულია, ითრევს მოხვევის დროს ერთი საბურავი მეორეს არათანაბარი გავლილი მანძილების გამო და გაწუხებს რა უკნიდან ბრაგუნი, ბოლომდე გაზგაყრილი მძლავრი მანქანით ვერ შეხვალ მოსახვევში წაგიღებს ეგრევე (მარა ყველა მოსახვევს არ ეხება მანქანის გრძნობა თუ გაქვს ივლი სვარკით უპრობლემოდ, მე არ გამჭირვებია და რავი, ისე დავდიოდი სვარკით როგორც ბევრი ღია ხიდით დადის, მოწყვეტის წერტილამდე არ უნდა მიიყვანო მანქნა და არ მოწყდება). კიდე რავი კითხვა დააკონკრეტე და იქნებ კიდე გაგცე პასუხი, ზოგადად ბევრი მეც არ ვიცი ხიდებზე, დაგიწერენ სხვებიც ვინც უკეთ იცის. რაფო არის მაგის დიდოსტატი რასაც ქვია.
ქარხნული ბლოკირებები მაგარი კომფორტულია არც პაკრიშკას ითრევს და არც არაფერი, ჯიგრული სახმარია მაგარი.
georka13რო დავფიქრდი მამენტ იმდენ ღლეობა რაღაცას ვამუღამებ ჩემით რო ვაკეთებ რომ რავი. : )) ალბათ მაგასაც დავამუღამებდი შიმინგის მომხრე რომ ვიყო მე შიმინგი არ მევასება სვარკას ვამჯობინებ და მაგიტომ არ მაქვს მაგ ხიდის დაშლა-აწყობის მუღამეები ალაბთ.
giorgidriftძმობას გაფიცებ ნისანი რით განსხვავდება ტოიოტასგან ან ჰონდასგან?
This post has been edited by Kvanto_GT on 23 Dec 2013, 21:04