S-K-Y-W-A-L-K-E-Rძალიან რთულ თემას შეეხე. ვეცდები გაგცე ამომწურავი პასუხი
კარგით დავიწყებ

ნისანის სპორტულ მანქანებში ყველაფერი ყველაზე კარგი ზოგადად 300zx-ს უყენია. სხვევბისგან განსხვავებით VG30DE**-ს გაფუჭებას მოხერხება უნდა. უნაბოზრესი ძრავია. კარობკა (მიუხედავად იმისა რომ მე 1 ჩავშალე) შეიძლება ითქვას ძალიან გამძლეა. ძალიან მძიმე მანქანაზე 1000ჰპ-ზე მეტზე დრაგ სლიკებით აგერ უკვე მრავალი წელია ხნავენ არა ერთი კაცი და პრობლემა არანაერი არ აქვთ. თუმცა ზუსტად მანდ გადის მაგ კარობკის ზღვარი

ხიდი ჯერ არ მინახავს ვინმეს გაფუჭებოდეს. თუმცა VLSD (Vicious) არის, რაც იმას ნიშნავს რომ "შეპაჩინკება" არ ხდება

თუმცა 300$ ღირს და შეგიძლია დაიკიდო...თან აგერ უკვე 20 წელი უსრულდება ჩემ მანქანას ხვნაში და ხიდი ხოშიანად მუშაობს.
ტურბინიანი ძრავიდან ვიხლოპის შეცვლით და ნასტროიკით 375-400 ცხენი ბორბალზე ამოდის ნორმალურ საწვავზე. მეტიც შეიძლება თეორიულად თუმცა ანანიზმია
სტოკი შიგნეულობით 500whp უპრობლემოდ შეგიძლია ჩვენ პირობებშიც. მეტზეც ადიან ბევრად თუმცა მე არ მწამს ეგეტი ძრავის სიცოცხლის...სტოკი ნასოსი აქვს უჩათლახესი! 700hp-მდე მე თვითონ მაქვს გამოცდილი და მუშაობს უპრობლემოდ!
და ძალას რაც შეეხება რბ26-ზე და 2JZ-ს ყოველთვის ტრაკში გამოისვავს იგივე setup-ით. ეგ ცნობილი ფაქტია და აქ ვიღაც რბ-ს ანანისტის კომენტარი სავსებით ზედმეტია

თუმცა ეგ ფაქტი მთელ მსოფლიოში კი მიღებულია როგორც ფაქტი...მაგრამ მაინც სვაპავენ ან რბ-ს ან 2jz-ს და მაგას შემდეგი ინფოდან მიხვდები რატომ
ეხლა ნაკლებად სასიამოვნო იფნო...
ამ მანქანას მე არ მახსოვს რამე გაფუჭებოდეს....მარა აი თუ გაუფუჭდააააა

პერედოკი და ეგეთი რაღაცეები ჩვეულებრივად კეთდება როგორც ყველა მანქანაზე...თუმცა არის მანდაც 1-2 ტვინის ტყვნა...ზოგადად 300zx-ზე ხუმრობენ...ელემენტარულიც თუ გაგიფუჭდა - ძრავი ამოიღე

ძალიან გადატენილია კაპოტი. ხელს ვერ ჩაყობ ვერსად. ტურბოს შესაცვლელად ძრავი უნდა ამოიღო ან პერედოკი დაშალო და ტრავერსი დაუშვვა...პირველი და საკმაოდ მნიშვნელოვანი მიზეზი რატომაც დგავენ სხვა ძრავს. სუპრაზეც და სკაიზეც ტურბოს მოხსნა და ახლის მიყენება ნახევარი საათის ამბავია...
მარცხენა საჭიანი მოდელები არის საკმაოდ ბევრიც. თუმცა ფასში იმხელა სხვაობაა რომ ჯობია ისევ იაპონიიდან ჩამოიყვანო. 94+ მოდელი ჯობია ყველას ბევრი რამის გამო. და 98იანი თუ იქნება საერთოდ პიზდეცია. მაგ წლის კარობკა კიდე შეცვლილია...
იმედია ტურბინიანის ყიდვას აპირებ თორე უტურბინო "მკვდარზე ვენოკია"

და გატურბინება კიდე გემაროი
ტურბინიანი არის რამდენიმე ვარიანტი. 2+2 ტარგა ყველაზე მძიმეა (1650-1680კგ). 2+0 და ჰარდტოპი დაახლოებით 150-160კგ-თი მჩატეა
* * *
რაც შეეხება ვიზუალს...ვისაც უნდა რაც უნდა ის ატრაკოს...ფაქტი ჯიუტია:
Awards and recognition
1990: The 1990 300-ZX Turbo is named Motor Trend's "Import Car of the Year". Motor Trend also names it, "One of the Top Ten Performance Cars". Automobile Magazine honors the 300-ZX/300ZX Turbo as its "Design of the Year", and names the 300ZX Turbo to its "All Stars" list. Road & Track names the 300ZX Turbo "One of the Ten Best Cars in the World". Car and Driver names the 300ZX Turbo "One of the 10 Best Cars".
1991: The 300ZX Turbo is named to Car and Driver 's "10 Best" list, and is once again one of Automobile Magazine's "All-Stars".
1992: For the third straight year, Car and Driver names the 300ZX Turbo one of its "10 Best", and Automobile Magazine names it to its "All-Stars" list.
1993: For the fourth straight year, the 300ZX Turbo is named a Car and Driver "10 Best", and one of Automobile Magazine's "All-Stars".
1994: For the fifth straight year, the 300ZX Turbo is named to the "10 Best" and "All Stars" lists by Car and Driver and Automobile Magazine, respectively.
1995: For the sixth straight year the 300ZX Turbo is named to the "10 Best" list by Car and Driver.
1996: For the seventh straight year the 300ZX Turbo is named to the "10 Best" list by Car and Driver, this is also the final year of US sales.
Even after production stopped magazines have continued to rave and award the 300ZX years later.
2004: Automobile lists the Z32 as one of the 100 greatest cars of all time.
2006: Automobile lists the Z32 on both the "20 Greatest Cars of the Past 20 years" and the "25 Most Beautiful Cars in History".
"once again beautiful, so sleek and tight and shimmering that it still looks great ten years after it went away" -Automobile, 2006
2010: GQ Magazine lists the Z32 as one of the most stylish cars over the past 50 years.
From the year it was introduced, the Z32 has also won many comparison tests against similar sports cars such as the Mitsubishi 3000GT/Dodge Stealth, Mazda RX-7, Chevrolet Corvette, Toyota Supra, Dodge Viper, and the Porsche 968.[25]
თუმცა! თუ შენ მაინც სერიოზულს აპირებ რამეს მანქანით მე მაინც გირჩევ სუპრას. ბევრად მარტივი ძრავია და ბევრად მარტივი სამუშაო