mazurskiiიტოგში 3 000-ში აწყობ 2.2 CRX-ხო? ეგ პროექტი რომ კარგი იყო არის საქართველოში ბევრი ადამიანი ვინც არ დაიშურებდა მაგაში ფულს.. მარა ფაქტია ალბათ რაღაცა ერღვევა მანქანას და ვერ დადის..
მარტო დრაგსტერი მანქანის დედას ######..
იყიდი სტარლეტს გაუყვან ვიხლოპს 100$, იყიდი ბუსტ კონტროლერს 200$, იყიდი სმესის კონტროლერს 150$, სთოქ ქულერს წინ გადაწევ შენით( ხელები თუ უკუღმა არ გაქვს ადამიანს 50 ლარი ყელში ამოუვა მაგ საქმეს), + რამე 40-50 ლარში ფილტრი. წნევა დადგება 1.0 და ეგაა.. ინჟექტორები 1.0-1.1 მიყვება, ტურბინის პიკი 1.2-1.3 არის.
მანქანა იცი რომ არის ტოიოტაში აწყობილი არა ვიღაცა კარენასი, იცი რომ რაზვესოვკა არ აქვს დარღვეული და არ გიღალატებს არაფერში, ტრეკზეც ისევე კარგად ივლის როგორც დრაგზე და იტოგში მანქნა არის 100% გამართული.
1.0 ბარზე დანასტროიკებულ სტარლეტის ხოდს კი ზედ შემოასკდეს ვტეკი თავისი ზეთის წნევით