ძველ სუბარუებს კარგი შეზეთვა ვერ ქონდათ ძრავის და მაგიტომაც იყო ის ხშირი მომენტი რო იბრიდებოდა.. 2002 დან თU 2003 დან ბევრად დახვეწეს შეზეთვა ძრავის და საკაიფოდ მუშაობს დასტუკვის რაოდენობამაც ბევრად იკლო სტატისტიკურად 2003 დაან არა მარტო საქართველოში საერთოდ ვიძახი გადახედოთ შეგიძლიათ ინტერნეტში მოიძიეთ

დასტუკვით კიდეე ყველა მანქანა ისტუკება ვაბშეეე ყველა უკვდავი და მუდმივი არაფერი არ არის!!
რატო ამოითვალწუნეთ ეს სუბარუ რა გინდათ

მე არც მყავს ეხლა და შეიძლება კაი ხანი არ მყავდეს ეგ მოდელი მაგრამ ეგრეც არაა როგორც იძახით რა სკაიის გარაჟში ვიყავი მოსკოვის პროსპეკტზე ზუსტად იმდენი სკაი იყო ანალოგიურ მდგომარეობაში გავოცდი : )))
რუსთავიდან მოვდიოდი ძალიან საცობი იყო 4 კაცით 1...2..3...5000აბაროტის ქვევით არ ჩამომიყვანია საცობებში მანქანა სულ მაღალ ბრუნზე მყავდაა გეფიცებით თუ რამეს ვიტყუებოდეე ბოლოს დიღომში შემოვედი და იმდენაად გადახურდა ყველაფერი ბუსტი ვეღარ ადიოდაა 1 ზეეე და ვერც მიდიოდა დავდაუნებურად როგორც უნდა წასულიყო მანქანა ტურბინა გაცხელდაა და ძრავიც რა ტემპერატურაზე იქნებოდა ზეთი კი მიხვდებით ცოტახანი გავაგრილე ერთიი 5 კმ ვიგორავე დავასვენე მანქანაა და მერე ისევ ისეთ ხოდზე იყო ესეე ძალიან ბევრჯერ გამიკეთებიაა როცა ვგაზაობ არ მახსოვს არც მანქანა და არც ჩემი თავი მატორი ხო პოხუიი მაგ დროს მერეე

ზატო მერე ვაგრილებდიი ჯიგრულაად და ვუვლიდი შესაბამისაად გამომადგა 2 ვე BL5 რო არ გამომდგომოდა მაგასაც დავწერდიი..
ყველა მანქანს სხვადასხვა ნაკლი აქვს ყველა მოდელს ზოგს ხიდებიიი.... ზოგს ბაბინა ვოზდუხამერ ##### ბი და ზოგს რა და ზოგს რაა ამიტომ ვისაც რა გყავთ და მოგცწონთ გყავდეთ და სხვა მდელებზე არ გვინდა ხოლმე ღადაობებიი ხვალ შეიძლება ბნრ34 დაისტუკოს ან ჯზ2 გაჩერდით
sa_4okლააშ გავდივარ მე ამირანას მამის გასვენებაზე დამიკავშირდი თუ აქ ხარ..