g_khardzianiდავიწყოთ აალების წინსწრების კუთხის რეგულატორიდან.
აალების წინსწრების კუთხე არეგურილებს მის % მაჩვენებელს, ავტომობილის ბუნებრივ აირზე გადაყვანის შემდეგ ჩვენ გვინდა რომ მივიღოთ მაქსიმალური ეკონომიურობა, სწორედ ამისთვის საჭიროა გამოვიყენოთ აალების წინსწრების კუთხის რეგულატორი. შეკუმშული ბუნებრივი აირის ხასიათი და წვის სისწრაფე ბენზინის ხასიათისგან და წვის სისწრაფისგან განსხვავდება, იგი უფრო ნელა იწვება ვიდრე ბენზინი, ამის გამო როდესაც გამშვები სარქველი იღება წვა ჯერ კიდევ მიმდინარეობს ეს იწვევს, მანქანის საწვავისა და ჰაერის არასწორ ნაზავს, მის ცუდ წვას, სიმძლავრის დაკარგვას, გაზის დამატებით ხარჯს, სარქველებისა და მისი უნაგირების დამატებთ დატვირთვასა და ტემპერატურის ზრდას, რის შემდეგაც მათი მწყობრიდან გამოსვლის ალბათობა იზრდება, აალების წინსწრების კუთხის რეგულატორი სწორედ ამისთვისაა შექმნილი რომ ეს პრობლემა აღარ წარმოიქმნას. სწორი კუთხის დაყენების შემდეგ მანქანის სიმძლავრის და წვა ოპტიმალური ხდება.
predator wrote this post.
g_khardziani
ბიჭებო ალტეზას RS200 ავტომატში რომელი ზეთი მიდის და რამდენი?
This post has been edited by ALTEZZA_QUTAISI on 9 Oct 2013, 23:24