superhardwareარ დაბუსტო მაგ ახალი ტურბინით თუ არა აჰა მე გითხარი

იმენა მაგ ტურბოსთვის არი დამთქნარება 1 ბარი ხოდა 1.5 ან მეტი უნდა რო ძალა მოგცეს რაც შეუძლია 1.5 ბარი და 4-5 სიცქარე და ვარდი ხო გინახია ? შეილება მასე გაგიხადოს ძრავი. ხოლო მეზობელთან მბუსტავი 15 ცხენის გულიზე ტურბოსაც არ შევცვლიდი შენ ადგილზე.
კოვანი ოგორ წარმოგიდგენია? რა იქნება? რას იზავს? ცოტა მეტ დეტონაციას გაუძლებს ი ვსიო. ჩვენი ბენზინი კოვანებსაც უტყნავს საქციელს ასე რო შატუნზე იფიქრე უფრო ვიდრე პორშინზე, კომპრესია ისეც დაბალი გაქ.
თუ გინდა ~ 400 ცხენი საბურავზე დაგჭირდება და უეჭველი:
1. პორშინ შატუნი 750-800$ ია ადგილზე
2. ცოტა დიდი პრაკლატკა 9:0:1 აქ შენსას და კიდე დაწევა მოუწევს 100$
3. გალოვკის შპილკები და კარენოის შპილკები 250-300$
4. ვკლადიშები 150$
5. თესლი რასპრედვალები + პრუჟინები ~400-600$ რასპრედვალი ~300$ პრუჟინა
6.პრაკლატკების რემკომპლექტი 150$
7. ახალი წყლის პომპა 40-80$
8. ახალი მასლანასოსი 50-80$
9. კერამიკული ცეპლენია კომპლექტში მახავიკიანად 500-1000$
10. ექსტერნალ ვეისტგეიტი (შენ ტურბოს მგონი არ აქ ტავისი და მაგიტო) 300-350$
11. ბლუ ოფი 250$
+ მაგას ზეთები გინდა სააბკატკოთ გერმეტიკა და წვრილმანი ###ობები ბლოკის გაჩარხვა ჰონინგი შლიფოვკა ასევე გალოვკის და რაც მთავარია ვინ მოგიკიდებს ხელს ეგაა ყველაზე მთავარი თორე ნაწილს იყიდი როგორმე მარა აწყობას ცოდნა უნდა.
კიდე მიდი მოდი ჰაი ჰუი კოლექტორები და ა.შ
აი ამის მერე გექნება კეფაზე კოპები დასტარტვისგან

+ ჩნდება კითხვა კარობკა ყუმბარები რაზდატკა (აქ ხო გტ4 საც? ) აიტანს ამდენს? კვადრო და ამხელა ცხენი ხუმრობა არაა
აბა კარგად დათვალე სად ურტყავს ფასი, გეიტს ჩინურს დააყენებ წნევაზე ან გავა მანქანა ან არა. ბოვი კიდე მოჟნა რამეს იჩალიჩებ დააჭერინებ წნევას ლიჟბი დიაფრაგმა არ დაიხეს და ღერძის სალნიკმა არ გააპაროს. დალშე ჩინური არაფერი მოსულა ქულერს თუ არ ჩათვლი ეგ არ არი პრობლემა იმდენაც მცირე სხვაობაა შეილება ვერც შეატყო ნუ იასნად ჯობია გრედი ეწეროს ან ჰკს ვიდრე არაფერი მარა სხვაობას ვერ ნახავ მოკლედ.
რაც შეეხება იმ ფენომენს რო ვუი სუპრაზე იჩალიჩო ჯობიაო, მაგის ფასების დათვლაც არ მინდა იმდენი ჯდება მასე თუ ჩაერევი. პროსტა ის + ია სუპრა და ზოგადად დიდი ძრავი რო ნაკლები ჩალიჩი უნდა იგივე ძალაზე ვიდრე 4 ცილინდრს თორე ჩარევისას იქ + 2 ცილინდრის ხარჯი ემატება. იძახიან არა არა არ უნდაო მარა რეალურად რამოდენიმე კაცია ვისაც ხელი მოუკიდია და იცის სად გარბის ფასი ცვეტში რაც ეგ სელიკა დაჯდება კოვანი + ერთი სელიკა დაუმატე რო სუპრა იყიდო და მერე ის აკეთო ისე რო M3 2-3 კუზაოზე მეტს ასწრებდეს
სხვანაირად როგორ გითხრა არ ვიცი, თაზომ წინა პოსტებში დაგიწერა შარში ხარო

მართლა მასეა ესეთი ტუპის მანქანები ბოლომდე არასდროს არ იხოდებიან ყოველთვის რარაც ჭირდება და მუდმივად ყურადღება უნდა + ხშირად კორექტირებას ითხოვს, მოკიდებ ხელს ვსიო ქარხნულივით აღარასდროს იქნება
აგერ მეც მასე მეგონა უი რა უნდა ძრავს გავხსნი მეთქი და უცებ ავაწყობ ტქო და აქამდე უკვე ცუჩიას უნდა ვტყნავდე დრიფტაობაში მარა აგერ 1 წელი ხდება დეკემბერში რაც იმტვერება მანქანა გარაჟში

როგორც იქნა მივედი ბოლომდე მალე მოვქოქავ. ხოდა ეგრეა მზად იყავი ო რამე ჯიბეს უტყნავს საქციელს ვუცუ ვუცუ მანქანები
ხოდა კიდე თუ ჩაიფიქრე და გინდა მიაწექი ბოლომდე ბოლომდე 100% ით აქ ვერავინ დაგეხმარება შენ უნდა ქნა შენ გამოცადო მოკიდო ხელი და იჩალიჩო თორე აქ შეილება ისეტი პოსტები ნახო პორშეზე დაგაწყებინებენ ფიქრს, ძირიტადად შემოგზავნილი ბმვშნიკები აბანძებენ ზოგადად ტოიოტას და ერთი სუბარუისტი დზი001

თორე კარობკები სუბარუსაც ძვრება და ევოსაც ასევე ძრავიც

ეგ ეგრეა დიდ ძალას ძლიერი ნაწილი უნდა გასაკვრი არაფერია

რასაც ხელს მოკიდებ ყველაფეირ გაკეთდება მტავარია მოინდომე, სელიკას ნაწილები კიდე ყრია რამდენიც გინდა ყველაფერს იშოვი ! ასე რო გევასება სელიკა? მიაწექი ბოლომდე! ოღონდ ჯიბესაც მეეკითხება მოშნად

ეძებე იკითხე შეადარე სად რატო რისთვის და ისწავლი უცხოურო ფორუმებზე პოსტავენ რომელი რა ჯობია ფოტომასალით ტან ჩვენი ფორუმებისაგან განსხვავებით. ჩვენთან ახლოს უფრო რუსები არიან 9 ნაირად ყავთ სელიკები გადაბუსტული და ბიუჯეტის პონტში უფრო ახლოს არიან ვიდრე უცხოელები ისენი ხურუშიანები არიან ისეთ ###ობებს ყიდულობენ ხოლმე რაც საერთოდ არ ჭრდება მანქანას მამენტ. რუსული ჯგ4-ის ფორუმს მიეძალე საინტერესეო რამეებს წააწყდები

აი ძმაო ასე უნდა მუშაობდეს ნაბიჭვარი მანქანა როგორ იღრინება ნახე ,იმენა ნედავლონი როჟაა ხალასტოიზე რო თბება
This post has been edited by sa_4ok on 10 Oct 2013, 13:41